• Carroek92

Vi som vill plussa I augusti 2017

Hej! Hoppar också in, inte helt koll när jag hade äl men hade känningar tog dock inget test. Borde vara bim 13/8 enligt appen jag använder. Undrar dock om någon känt av träningsvärk i magen utan att ha tränat vid graviditet? Har träningsvärk som att jag gjort ett riktigt magpass och har molande värk i livmodern. Hoppas så på ett plus och ska försöka hålla mig tills helgen med att testa.

• Carroek92
    Jess1233 skrev 2017-08-08 07:22:28 följande:

Vi sitter i samma båt! Har BIM den 14/8 gjorde ett test i morse och svär på att det var ett spöksträck! Ska försöka göra allt för att inte testa något mer tills typ helgen eller måndag men det är omöjligt Haha! :p har du någon mer känning förutom molande värk i magen? :)

Nej är det sant, får hoppas att det inte var ett spöksträck! Haha instämmer det är så jobbigt med väntan och att inte testa! Nej inte mer än lätt illamående, har haft ömma bröst och så de senaste månaderna mellan äl och bim så hoppas så att det är nått. Har du några mer? Kul att följas och se hur det går! :)
  • Carroek92
    Jess1233 skrev 2017-08-09 06:55:11 följande:

Jag gjorde test i morse kunde inte hålla mig såklart! Och vad jag ser på bilen som jag la upp nyss så är jag gravid!?!?! Känns för bra för att vara sant så kommer köpa ett clearblue efter jobbet tror jag. Vågar inte hoppas på för mycket! :)

Mina symtomer är att mina bröst är mer vattninga än spända innan mens, de är absoluta skillnaden för mig. Sen har jag mensvärks känsla lite till å från men de har jag kunnat fått innan mens. Sen mår jag lite illa varje gång jag har ätit mat å ibland har jag tokdäckat efter jobbet å bara sovit hur mycket som helst:) juste, jag fick en jättestor flygning i söndags som jag blev lite fundersam på!

Åh grattis! Vad kul! :)
  • Carroek92
    Jess1233 skrev 2017-08-09 17:01:53 följande:

Tjejer jag var gravid :D :D

Åh grattis! Får hoppas att man har lika tur till helgen :)
  • Carroek92
    Njcm skrev 2017-08-28 10:13:58 följande:

ÅH grattis ! Vart i cykeln befinner du dig ?

Tack! Jag är inte helt hundra, då jag inte kollade helt när äl var denna månad. Men enligt digitala så är jag i v. 3-4. Så misstänker att jag hade äl runt 1-4augusti då jag kollade månaden innan och den brukar vara regelbunden. För ungefär en vecka senare började det mola och jag hade en väldig träningsvärk i magen utan att ha tränat. Så jag plussade i så fall på ungefär bim+8.
  • Carroek92

Ja jag hade testat ganska mycket innan och alla var negativa. Så då tänkte jag att jag kanske bara var skengravid. Så i söndags kväll gjorde jag ett ägglossningstest som var positivt, så då trodde jag att ägglossningen var riktigt sen. Tog ett nytt på måndag morgon och det blev likaså positivt, då chansade jag bara och tog ett graviditetstest på samma urin och fick ett pluss. Riktigt chockad blev jag då jag ställt in mig på att jag inte var gravid, men så kul! Väldigt efterlängtat.

När har du bim?:)

Njcm skrev 2017-08-29 10:56:43 följande:

Åh underbart ! Hade du testat negativt innan de ? Hade aldrig kunnat hålla mig så länge :D

Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017