Inlägg från: Disturbia89 |Visa alla inlägg
  • Disturbia89

Vi som vill plussa I augusti 2017

Vixens skrev 2017-08-07 17:47:27 följande:
    Hej hej, hoppar in jag med!
    Du och jag är i precis samma stadie! Äl idag eller imorgon och bim 22:a (första barnet för oss också!) :D
    Jag slutade med mina piller i april, fast vi bestämde oss att försöka förra månaden.

Hur har ni gjort för att tajma in äl? Har ni legat i hela veckan?

Håller tummarna att det blir nått för er! :D
    Hej på er!
    Är i precis samma situation som er! Första barnet här med och första försöket! :D
    Bim 22/8 och äl nu i dagarna! Hoppas hoppas!

Hur gamla är ni?
    Lycka till för er båda!! :)
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-07 20:12:41 följande:
    Hej!

Åh vad kul!! :D Lycka till!

Jag blir 27 fyra dagar efter bim (26/8), så jag hoppas det blir den bästa presenten någonsin :D
    Hur gammal är du?
    Använder ni äl-stickor eller nått annat för att beräkna äl?
    Åh jag håller tummarna för att du får det i present!! :)
    Jag är 28 i år.
    Jag tog ut p-staven i slutet av maj och fick första mensen i juli så nu är det första försöket efter det! Skrev in i en app när jag hade mens sist och då räknar den ut när jag skulle ha äl. Plus att jag har mätt med äl-stickor också, och det stämde :)
    Hur gör du?
  • Disturbia89
    Elliot1 skrev 2017-08-07 20:41:00 följande:

Hjälp!

Tog ett test som var sååå negativt igår, varit skitsur hela dagen. Haft mensvärk och typ väntat på att den ska komma så jag kan lägga ner för denna månad.. Köpte ett 2-pack test så tog ett idag, tänkte att jag kommer inte kunna låta det ligga i skåpet.

Alltså är det en skugga där? Ett spökstreck? Ett riktigt streck?!

Det vänstra testet är från igår och det högra är från idag, oredigerad bild.

Jag tycker det ser ut som en streck men vänta några dagar innan du testar igen så ska du se det är starkare! :) Lycka till!! :)
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-07 21:14:03 följande:
    Okej! Håller tummarna för en hole in one för er då ;)
    Jag har bara använt flow-appen hittills, har en väldigt regelbunden menscykel, så jag hoppas appen stämmer ^^ (den borde göra det)
    Men blir det inget denna gång så tänker jag köpa stickor till nästa månad. Men jag hoppas sååå att jag slipper :D
    Så skönt på nått sätt att man kan följas åt här på fl :)
    Haha ja det får vi hoppas!! ;)
    Ja men då stämmer det säkert för dig! Brukar du känna av när du har äl?
    Ja men visst är det! Så himla spännande!! Speciellt när man har samma dag också! :D
    Nu veckorna framåt är ju den värsta väntan. Man vill veta nu på en gång om det tar sig eller inte hehe...
  • Disturbia89
    Start1708 skrev 2017-08-07 21:43:59 följande:

Hej! Vad kul att vi är fler i samma båt :D  Jag är 23 och min fästman 24, hur gammal är du? Håller tummar och tår för er! Tänk vad roligt om vi plussar alla 3 kring bim Oskyldig

Jag är 28 och min sambo lika gammal :) Ja vi får verkligen hålla tummarna för att vi alla får plus! :) Bara att vänta två veckor.. det är det tråkiga! Hehe.
  • Disturbia89
    Start1708 skrev 2017-08-07 22:51:06 följande:
    Ja! :D Ja gud ja, det går så låångsamt haha! Har du bestämt när du ska ta graviditetstest?  
    Ja otroligt långsamt! Haha :)
    Jag ska verkligen försöka vänta till 22/8 men det kommer va svårt de sista dagarna innan om inte mensen kommer!!
    När tänkte du? :)
  • Disturbia89
    Jaqline skrev 2017-08-08 00:03:46 följande:

Hej,

Här är en till med BIM den 22/8 ???? vill också hänga med här om jag får?

Är en 31årig tvåbarnsmamma som längtar efter nummer 3. Tog ut spiralen för ungefär en månad sedan och blödde då i ett par veckor i sträck men känner av ÄL nu så vi hoppas att det inte tar allt för lång tid innan det vill "fastna" en liten lillebror eller syster ????????

Spännande med flera den 22!! Lycka till :):)
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-08 08:15:10 följande:
    Jag har haft som väldigt lätt mensvärk i tre dagar, sen har jag äl flytningar men det är svårt att avgöra vilken dag som gäller iom att jag inte har använt stickor, men vi har sexat på rätt bra under hela perioden, så nått borde fastna Hahaha :)

Ja nu är ju den roliga delen över, ska verkligen försöka hålla mig att inte testa före bim men det blir svårt ^^
    Okej ja jag känner nu att det hugger till ibland men svårt att veta om det beror på äl eller inte :)
    Vi har också hållit igång så ja man tycker ju det borde blir nåt haha :)
    Har du varit gravid förut?
  • Disturbia89
    Elliot1 skrev 2017-08-08 15:44:52 följande:

Där kom bekräftelsen på det suuuupersvaga streck jag fick igår!! Ser inte mycket ut för världen på bilden men syns ordentligt i verkligheten.. Ett fint blått sträck! :D

Det var väl det jag visste! ;)
    Stort grattis och lycka till med allt!! :):)
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-08 21:12:00 följande:
    Ja det är ju lite svårt att tyda kroppen alla gånger :) men vi håller tummarna för augusti!!
    Jag var gravid för ca 9 år sen, men eftersom jag var så ung och det inte var planerat så blev det en abort i v8.

Men nu är jag äldre och redo! :D
    Du då? :)
    Ja det ska bli så spännande!!
    Ja jag har också gjort en abort men det var för drygt ett år sedan. Jobbigaste jag gjort så aldrig mer! Jag och min sambo bodde inte ihop då och var helt fel kände vi men nu är vi redo vi med! :D
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017