Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Vi med BIM September 2017

TACK allihopa! =D

Matheus 131002!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-09-02 07:43:01 följande:

GRATTIS!!!!!!! :D

Vad skönt det måste kännas att alla symptom verkligen var en graviditet. :D

Grattis grattis igen och lycka till med allt!

Här börjar symptomen avta och jag börjar undra om det var ett spökstreck?! Läskigt...

Ha en fin helg!

Tack så mycket :) Ja verkligen, att det inte var en inbillning alltihop.

Jaså? Men du jag har knappt några symtom heller förutom en lite öm mage men de kan lika väl vara tarmarna, åt lite mkt chips igår :P Tyckte strecket ditt var för starkt för att va ett spökstreck. Styrkekramar till dig och lycka till du med! Så ser vi på tisdag vad ditt digitala visar :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Victoria K skrev 2017-09-02 07:59:10 följande:

Wow! Stort grattis!!! Vilket härligt sätt att starta dagen på :) Nu måste du (ni) fira!

Vad hade du för symptom? :)

/Hälsningar från en som är i ovissheten och tror sig har några symptom men inte vågar hoppas!

TACK!! Ja helt otroligt. Kunde inte sova efter jag tagit testet så har varit vaken sen 6, men de gör inget, allt känns så jäkla bra! Sambo och son har sovit borta inatt så jag längtar tills dem kommer hem så jag kan berätta för sambon. Har gjort ett litet paket =D ikväll ska vi på spelning med en favoritartist. Så bra tajming!!

Jag har haft molvärk, ryggvärk, illamående, hunger, ömma bröst, dåligt humör, flytningar.. det som varit annorlunda är att jag verkligen känt att något händer i livmodern. Som att nåt växer där liksom. Känt det rätt tydligt. Nu känner jag inga av de andra symtom, bara lite molande värk i magen och mer hunger tror jag.

Håller tummarna för dig!! =D
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Isathe skrev 2017-09-02 08:10:17 följande:

Stort grattis!!!

Vad har du för symtom?

Här går ju tiden hur segt som helst. Har iaf bokat tid för att börja kolla upp oss, vi ska på första besöket 21/9 så de känns super skönt att ha sparkat igång allt. Har egentligen inga större förhoppningar om att de ska ta sig den här gången heller tyvärr.....!!!

Tack så mycket! =D

Jag har haft molvärk, ryggvärk, illamående, hunger, ömma bröst, dåligt humör, flytningar.. det som varit annorlunda är att jag verkligen känt att något händer i livmodern. Som att nåt växer där liksom. Känt det rätt tydligt. Nu känner jag inga av de andra symtom, bara lite molande värk i magen och mer hunger tror jag.

Skönt med tid! Jag fick oxå en tid faktiskt till gyn 13/9. Vi har ju försökt i 9 månader. Så blir till att avboka den nu ju :)

Jag hoppas verkligen de tar sig snart för dig, eller att ni får den hjälp ni behöver <3
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Hedblomster skrev 2017-09-02 08:56:31 följande:

Grattis!!!!!! Äntligen! Så glad för din skull!

Tack snälla!!! =D
    Matheus 131002!
  • Snultan

Tack åter igen alla som sagt grattis! Kan inte sägas nog för det betyder mycket. Har ändå varit en trygghet dessa grupper. Med likasinnade. Förra gången jag blev gravid med sonen alltså var det så dålig å taskig stämning i den grupp jag var med i. Jag blev som utfryst, de kunde inte glädjas för mig utan de tyckte bara att mitt plus fick dem att må mer dåligt.

Vi behöver stötta och peppa varandra. Speciellt i dessa grupper. Vi sitter ju i samma sits, vi vill alla nå samma mål. Håller mina tummar så hårt för er alla som väntar på plusset! Det är ni såå värda! Ni ska veta att de finns folk som hejar på er, lider med er.. som finns för er.

Nu känns allt bara så otroligt omtumlande och bra, som att komma i mål efter ett långt och jobbigt lopp liksom. Ni som har en bit kvar att springa, ge inte upp! Väntan är så värd det i slutändan!

Heja heja <3 och grattis alla andra som plussat!!

Matheus 131002!
  • Snultan
    Isathe skrev 2017-09-02 09:16:29 följande:

Tack! Självklart hoppas jag också men känns inte som de kommer bli något den här månaden heller, jag har ju PCO och försökt sedan mitten av februari, å då är det extra skönt att vi har vår tid bokad. Men de är långa 9 dagar kvar tills jag väntar mens den borde komma runt 11/9-12/9. Sen har vi vår tid till barnmorskan för att sätta igång allt den 21/9, HÄRLIGT! Blir lite så att man kan slappna av på något vis, när man vet att tar de sig inte så får vi hjälp!

Ja att få den där tiden är guld värd! Som du säger man kan slappna lite. Å att få den där hjälpen gör att man inte känner sig så jävla ensam. Segt med den långa väntan bara :/
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Jooosen skrev 2017-09-02 10:02:34 följande:

Grattis!! Vad kul! Vilket kämpande! Är Sj inne på 6e försöket nu ! Man får hopp :)

Tack! :)

De e bra, de som vi faktiskt gjorde annorlunda nu var att ha sex alla 5 fertila dagar. Vi kanske inte haft tillräckligt sex innan? Eller så var de bara tur. Men kan ju va ett tips att ligga alla fertila dagar :P om man inte gjort de innan.. håller tummarna för er!!
    Matheus 131002!
  • Snultan
    My102 skrev 2017-09-02 11:34:18 följande:

Har någon nån gång fått ont i mensmagen efter sex kring BM? Fick fruktansvärt ont i morse, främst vid rörelse och gång. Det gör ont när jag trycker på vänster sida. Jag har tagit grav test och jag är inte gravid.

Typ varje gång. Men då gör det ont under sex, ju djupare in han kommer så att säga. Då får jag jätteont i magen/livmodern? Och är öm efter. De var samma nu när jag var gravid.
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Victoria K skrev 2017-09-02 11:39:37 följande:

Va härligt! :D önskar all lycka till!

Och tack för att du håller tummarna för mig! Hihi. Fortfarande ingen mens, är på BIM-1 lr 2. Molvärken kvarstår och ömma bröst, så vi får se hur det går!

Åh vad spännande :) När tänkte du testa? Hoppas hoppas!
    Matheus 131002!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017