Vi med BIM September 2017
TACK allihopa! =D
TACK allihopa! =D
GRATTIS!!!!!!! :D
Vad skönt det måste kännas att alla symptom verkligen var en graviditet. :D
Grattis grattis igen och lycka till med allt!
Här börjar symptomen avta och jag börjar undra om det var ett spökstreck?! Läskigt...
Ha en fin helg!
Wow! Stort grattis!!! Vilket härligt sätt att starta dagen på :) Nu måste du (ni) fira!
Vad hade du för symptom? :)
/Hälsningar från en som är i ovissheten och tror sig har några symptom men inte vågar hoppas!
Stort grattis!!!
Vad har du för symtom?
Här går ju tiden hur segt som helst. Har iaf bokat tid för att börja kolla upp oss, vi ska på första besöket 21/9 så de känns super skönt att ha sparkat igång allt. Har egentligen inga större förhoppningar om att de ska ta sig den här gången heller tyvärr.....!!!
Grattis!!!!!! Äntligen! Så glad för din skull!
Tack åter igen alla som sagt grattis! Kan inte sägas nog för det betyder mycket. Har ändå varit en trygghet dessa grupper. Med likasinnade. Förra gången jag blev gravid med sonen alltså var det så dålig å taskig stämning i den grupp jag var med i. Jag blev som utfryst, de kunde inte glädjas för mig utan de tyckte bara att mitt plus fick dem att må mer dåligt.
Vi behöver stötta och peppa varandra. Speciellt i dessa grupper. Vi sitter ju i samma sits, vi vill alla nå samma mål. Håller mina tummar så hårt för er alla som väntar på plusset! Det är ni såå värda! Ni ska veta att de finns folk som hejar på er, lider med er.. som finns för er.
Nu känns allt bara så otroligt omtumlande och bra, som att komma i mål efter ett långt och jobbigt lopp liksom. Ni som har en bit kvar att springa, ge inte upp! Väntan är så värd det i slutändan!
Heja heja <3 och grattis alla andra som plussat!!
Tack! Självklart hoppas jag också men känns inte som de kommer bli något den här månaden heller, jag har ju PCO och försökt sedan mitten av februari, å då är det extra skönt att vi har vår tid bokad. Men de är långa 9 dagar kvar tills jag väntar mens den borde komma runt 11/9-12/9. Sen har vi vår tid till barnmorskan för att sätta igång allt den 21/9, HÄRLIGT! Blir lite så att man kan slappna av på något vis, när man vet att tar de sig inte så får vi hjälp!
Grattis!! Vad kul! Vilket kämpande! Är Sj inne på 6e försöket nu ! Man får hopp :)
Har någon nån gång fått ont i mensmagen efter sex kring BM? Fick fruktansvärt ont i morse, främst vid rörelse och gång. Det gör ont när jag trycker på vänster sida. Jag har tagit grav test och jag är inte gravid.
Va härligt! :D önskar all lycka till!
Och tack för att du håller tummarna för mig! Hihi. Fortfarande ingen mens, är på BIM-1 lr 2. Molvärken kvarstår och ömma bröst, så vi får se hur det går!