Inlägg från: Lucia1987 |Visa alla inlägg
  • Lucia1987

Vi med BIM September 2017

Hej tjejer. Hoppar in här jag med då jag och gubben så gärna vill se det där plusset snart.

Har BIM-3 men idag tittade tant röd förbi trots att vi inte bjöd henne. Inte jätte mängder men det är rött på papper när jag torkar mig och det kommer mer och mer med tiden.

Så nytt försök den 5/9 vid ägglossning.

Lycka till allihop :)

• Lucia1987
    Jätte kontigt här. Blöder 4 dagen nu och har BIM imorgon. Men det blöder inte så det rinner ner på bindan utan bara när jag torkar mig. Det kommer ganska mycket om jag trycker in pappret lite. Rött och brunt. Wtf is going on. Det här börjar bli jobbigt nu när man inte vet vad som pågår med kroppen :(
  • Lucia1987
    Bajkal skrev 2017-09-14 11:56:33 följande:

RFSU, jag ser det tydligt men vet inte om ni ser. Tydligare än i går! Tycker min kamera är kass.. fast det är en iPhone 6s ....

Men svaga symtom... kommer o går liksom...

Ärligt talat börjar ändå hoppet spira.... ^^

Jag set strecket. Men skulle avvakta lite och ta med morgon urin för att säkerställa. Men jo jag ser ????????????
  • Lucia1987

Gjorde nytt test idag. Även det visade ett svagt plus på BIM -2. Kan inte riktigt smälta in det ännu.

Om det skulle gå vägen beräknas bebis komma 7 juni. Som brorsan var beräknad :)

• Lucia1987
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-16 23:24:19 följande:

Oj hade helt glömt att envis inte funkar här inne . :) ?

Haha har gjort tester senaste dagarna. Beställde hem för många och har fortfarande ca 60 st kvar hahaha.

Men nu efter 6 fösöket med 6 st positiva så måste jag berätta tror jag :D
Svar på tråden Vi med BIM September 2017