Vi med BIM September 2017
Hej ???? hänger på här jag också då jag fick mens igår! Så nu blickar vi framåt mot september.
Kan någon vara så jättesnäll å lägga till mig i listan?
29år, tjedje försöket till barn nummer tre :) bim 7/9
Hej ???? hänger på här jag också då jag fick mens igår! Så nu blickar vi framåt mot september.
Kan någon vara så jättesnäll å lägga till mig i listan?
29år, tjedje försöket till barn nummer tre :) bim 7/9
Då va mensen över för den här gången :) hoppas det va den sists på lääääänge! Tror vi kommer skippa ägglossningstest den här gången. Använde clearblue med dubbel hormonindikator förra månaden och tyckte den va jättebra. Men den kostar ju en del pengar, så nu tänker vi försöka med en annan metod... Sex varje dag metoden. Då kan jag ju omöjligt missa ägglossningen :D
Exakt så tänker vi med! Måste ju vara bästa metoden egentligen, man ska bara orka också. Haha.
Jag håller med dig! De är riktigt bra! Vi tänker fortsätta använda oss av dem ifall vi ej lyckas nu på första försöket. Dyrt men praktiskt och tydligt. När vardagen flyter på med jobb och hämta o lämna ... Ja med första var det egentligen samma som du säger att ha sex varje dag så missar man ej :)
Men när vi nu har ett barn sen innan så blir det inte riktigt så. Vissa dagar är vi ju helt slut. Men annars en riktigt säker metod för att ej missa ÄL. Det gör ni rätt i ;):)
Tog ett Clearblue early i måndags med morgonurin. Bim-3.
Vad vad tycker ni det ser ut som?
Får ju inte med bilden ju...
Här kommer en till som inväntar BIM, min är på 12/9. Andra försöket med en nr 2. På första försöket hade jag så mycket symptom så jag var övertygad om att jag var gravid igen nu har jag inga. Försöker att inte analysera min kropp men det är ju så svårt...
Syns? På mobilen syns det väl. Lika mkt som innan det torkade men gick o la mig, tänkte inte lägga upp bilden först. Detr nu 3 test som visat lite. :) Ett var Apotekets o ett RFSU.
Testar igen i morgon eller tisdag
:D
Det är det som är problemet. BIM var 4/9 o hade en liten blödning. Direkt EFTER BIM fick jag molvärk och hårda bröst vilket ökat senaste dagarna.
Hoppet finns eftersom jag vart gravid en gång för länge sen och då konstaterad gyn att jag blivit gravid strax innan mens. (Extra ÄL)
Så kan vara så denna gång med.
Men jag får bara hålla ut nu ett par dagar. :) Hormonerna kan ju vara upp o ner o därför har jag "symtom"
Tack, vore såååååå skönt att få plus äntligen. Den gången jag vart gravid fick jag missfall drygt v 12. :(
Sen har det inte blivit något på nästan 1 år.
Hoppaaaaaaaas! :)