Victoria K skrev 2017-09-04 12:29:16 följande:
Tänkte uppdatera er (ifall det är någon som undrar)
Jag fick min mens inatt :( Vaknade av kraftig mensvärk och kände på trosan att det var blött, så gick på toa i hopp om det bara var flytningar...men nej, det var mensen. Blev sååå ledsen, började gråta och grät i någon timme, kunde inte somna om på jättelänge. Som tur var hade jag min man bredvid som kunde ge mig en tröstande kram
Är så nere och deppig just nu. Känns som att jag aldrig kommer bli gravid.
Jag måste verkligen ha varit skengravid denna månad, med tanke på mina symptom och det faktum att de började så tidigt innan mensen. Usch, vill inte uppleva det igen.
Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så att vi kan försöka igen. Nu ska jag sluta med Bisolvon och allt sånt som säger kan hjälpa en att bli gravid, jag orkar inte hålla på...
Förlåt för deppigt inlägg, men var bara tvungen att skriva av mig.
Så tråkig läsning. Kämpa på, snart kommer plusset och all möda och slit kommer löna sig. Man får inte glömma att det är fullt normalt att det tar 1 år innan det sker. Men det är ingen tröst jag vet. :(
Trodde också själv jag var gravid förra månaden, men mensen var 6 dgr sen visade det sig. Så märkligt att ens egen kropp kan lura en så!
Håller tummarna för att det går vägen nästa gång!