Inlägg från: Mor till Ella |Visa alla inlägg
  • Mor till Ella

Lista

2/9 mjaomjao, 33 år - 3e försöket, 2a barnet

5/9 Joozzaan, 24 år - 3e försöket, 2a barnet

5/9 Mor till Ella, 34år - 2a försöket, 4e barnet.

• Mor till Ella

Tydligt + på ägglossningstestet idag kl 06.

Vi är barnlediga tills imorgon eftermiddag. Så hoppas att vi lyckas denna månaden.

• Mor till Ella

Jag hade ägglossning igårkväll hade ont i ca 3-4 timmar sedan var det bra. Hoppas nu att jag blir gravid denna gång. Fick ju MA i vecka 12 förra året och efter det bestämde vi att ta en paus. Men nu är vi på andra försöket. Mina tidigare graviditeter har jag blivit gravid på första eller andra försöket. Så jag hoppas att det ska gå hyfsat lätt denna gången också.

• Mor till Ella
    Jokri85 skrev 2017-08-30 19:53:58 följande:

Åh vad mysigt!

Jag var så dum och beställde vitaminer för gravid och ett test. Lär ju ändå behöca det längre fram.

Men det stod 3 vardagar så kommer få mitt på måndag :(

Är ledig på måndag så kan testa i lugn och ro.

Hmmm ja jag har också det. Börjar nästan tro att jag är sjuk eller något mår väldigt konstigt.

Är jag inte gravid får jag nog gå till doktorn för jag mår verkligen annorlunda och skumt.

Jag säger som du, är jag inte gravid så måste jag gå till doktorn. Mår så annorlunda. Jag har ömma bröst, älskar pepsi Max och dricker i vanliga fall 11/2 liter om dagen. Senaste veckan har jag druckit 2 liter tillsammans. Smakar konstigt i munnen. Men jag kanske bara inbillar mig. Jag kommer att testa imorgon på BMI -5.
  • Mor till Ella
    Jokri85 skrev 2017-08-30 22:08:59 följande:

Ja sån märklig känsla.

Jag har ju BIM +2 eller 3 och ÄL +12 eller +13 men som sagt beställningen på testet tar 3 vardagar så jag kommer testa måndag.

Beställde från testlagret igår och fick testen idag. Så det gick undan.
  • Mor till Ella
    Jokri85 skrev 2017-08-31 14:54:38 följande:

Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!

Haha

Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.

Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.

Grattis!

Det syns ju så tydligt fast det är så tidigt. Grattis igen!
  • Mor till Ella

Bim på måndag. testade idag men negativt.

Med alla andra barn har jag varit gravid efter 2:a försöket.

Nu väntar jag på mensen så vi kan göra nästa försök. Försök nummer 3 till barn nummer 4:a.

Grattis till alla som plussat!!!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017