Vi som är på femte försöket till första barnet
Jag tycker det ser positivt ut ! :)
Jag tycker det ser positivt ut ! :)
God morgon tjejer! Så här ser det ut idag! Ursäkta att jag bombarderar er är bara så till mig och tror inte mina ögon! Mensvärk hela tiden kan jag meddela och ömma bröst ...
Nu behöver jag hjälp. Ska på bröllop i norra Finland idag och det kommer att bjudas på massor av sprit. Jag är inte känd för att spotta i glaset om vi säger så ;) Hur ska jag klara detta utan att ngn märker? Vill inte berätta ännu då bara är på BIM - 3. Manner är inte med så får ingen hjälp av honom med att smuggla undan vinglas!
Alltså vad spännande! Ser garanterat ut som plus! Skyll på uvi kanske? Stark penicillinkur där du mår illa om du dricker. Eller ser folk igenom det? Kommer folk märka om du låtsas dricker och sen häller ur på toa osv? Är det en sittande till bords middag? (Antar d pga bröllop men ..)kram
När blir beräknat Bf för dig? :)
Jag vågar knappt tro på det heller. Här blir Bf 3 Maj så då har vi nära varandra ^^
Sedan undrar jag: Detta är testa tidigt stickor. Påverkar det resultatet? Streckets tydlighet? Alltså om jag skulle testa med vanligt, Skulle det synas då också?
Håller med ^^
Oj så ni är söta! Har inte ännu fått tag på digitalt, Men testade på nytt imorse och fick ett ungefär likadant streck som igår. Lite orolig för tycker det ju borde bli klart starkare för varje dag...
Däremot har uvi kommit tillbaka med full kraft så måste gå in till jouren bara kommer hem från bröllopet senare ikväll ... sen ska skaffa digitalt, men svårt att testa då måste kissa med 2 H mellanrum minst pga uvi. Hoppas ni har en bättre dag!
Äsch! Inget digitalt ännu men det här skall väl tala klarspråk? :)
Åh härligt! Stort grattis :D <3
Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?
Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?
Grattis!!