Vi som är på femte försöket till första barnet
Kände du inget i brösten alls??
Kände du inget i brösten alls??
Nja det var knappt så man såg strecket faktiskt. Såg det bara svagt svagt i en viss vinkel. Men tyckte det var märkligt eftersom tempen gick upp igen så tog ett digitalt för säkerhetsskull.
Ja hehe, men är det fusk kanske? Att jag gjort bilden mörkare? Kanske lurar hjärnan ännu mer? Nu vill man ju så gärna ha pluset som alla andra här.
Här kommer en bild på stickan. Då syns det ändå bättre nu när det är torkat än det gjorde imorse.
Jag har faktiskt varit och köpt två bodys idag. Bara för att det skulle kännas lite mer verkligt ^^Jaha, jag har inte haft det innan. Men som du säger, tydligaste tecknet var att tempen inte sjönk. Den hade sjunkt lite igår så trodde att den skulle sjunka mer idag och att mensen skulle komma men istället så gick tempen upp igen idag.
Testade neg idag på bim som väntat... fan!!! Denna gången blev ja riktigt besviken.... bli ett 6e försök alltså :(.
Hmmm... fick igen en svagt streck/spök på testet. Är ju bara på ÄL + 9, men tycker inte blivit mycket starkare sedan ÄL + 7. Tar denna månad som en testmånad, d.v.s. tänker fortsätta testa för att se om ngt händer och i så fall vad. Om jag inte är gravid vet jag i alla fall hur stickorna och eventuella spök kan se ut fast man inte är preggo. Alltid ngt ;)
Nästa månad är jag tyvärr ute ur spelet då jag och mannen är på arbetsresor på olika håll hela fertila fönstret, men kan hänga med i ny tråd ändå och heja på er andra!
Hej! Idag äl + 10 ser det ut så här! Kan det vara ngt på gång??
Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!
Har gjort en ny grupp. Hänger kvar i denna i kollar hur det går för er som e kvar! Men då vet ni att d finns en ny
Jag ser något ^^ Mina har ju varit svaga trots att jag passerat bim. Håller tummarna för dig! :)