Vi som är på femte försöket till första barnet
Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpan
Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpan
Exakt! :D
Jag tog också test nu bara för det, fick ngt mycket likt ett spökstreck. Jättesvagt i oklar färg. Dessutom med clear blue som verkar kända för felaktiga streck. Så vi sitter i samma båt! Vet inte om det är lönt att ta imorgon eller om jag ska vänta..
Jag med, ska ta med morgonurin. Kanske lite bättre chans då även om det är sjukt tidigt :)
Jag med, är sjukt orolig att det är mensvärk men verkar ju lite tidigt.. har inga andra symtom dock. Trött, men det är jag å andra sidan alltid :)
Borde du inte få sveda av det? Och känna dig lite sjuk? Du har ju ändå en tillstymmelse till streck, så preggo känns väl mer troligt! :)
Stort grattis!!! Vad underbart :)
Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)
Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)
Såhär såg mitt ut imorse äl+9 (eller 8). Konstig skugga, annars blankt