Vi som är på femte försöket till första barnet
Uppdatering: ömma pms bröst i vanlig ordning äl +6 :(
Uppdatering: ömma pms bröst i vanlig ordning äl +6 :(
Nån som frågade hur man håller hoppet uppe... jag gör inte det! Senaste 2 försöken har jag brutit ihop när mensen kommit och mår riktigt jäkla kass under mens. Maken håller däremot modet uppe och kör den klassiska "det tar ju 7mån i snitt".. jag tycker bara det känns helt jävla hopplöst när alla omkring en blir på smällen direkt. Jaja. 1 vecka kvar tills vi kör igång försök nummer 6.
Uppdatering: Har halsbränna ikväll med. Vet inte om det är något dock.
Hej! Hur går det för dig? Du har Bim snart eller hur? :)
Bim imorgon. Mensvärk och menskänningar och negativt test idag :( kände mig väldigt hoppfull och peppad den här gången. Fick till precis när vi fick glad gubbe på ältest och sådär. Nu är jag besviken och känner mig tom. Nu har det gått 6 månader sen vi började försöka och för varje misslyckat försök så känns det som att det inte kan bara vara slumpen även om det förmodligen är det. Idag har min kille gått med på att göra sånt där hemma spermietest. Jag testar och tempar vareviga dag så det är det minsta han kan bidra med. Håller tummarna för er andra att ni får erat plus den här gången <3
Just det! Men är ju tid kvar till tisdag. Håller tummarna :)
Jag mår väldigt underligt men är bara på äl + 4 så tror inget har med eventuell graviditet att göra... idag har jag t.ex. Fått ont i vänstra sidan (typ drar vid revbenen). Vet inte vad det är ...
Äl+11 idag. Bim-1. Känner fortfarande ingenting. Tempen är fortfarande rätt hög. Förresten, mådde liiite illa igår men har/haft magkatarr nyss så kan bero på det. Bifogar min graf till er. (Tempade inte igår)
Är så länge inte men känner att det kommer ikväll. Får konstigt nog alltid mens sent på kvällen/natten. Hade hög temp fortsatt på naturalcycles men är förkyld och risig så tror mest det är febervarm. :/
Tänkte du vänta till efter bim m test? Kram!