Vi som är på femte försöket till första barnet
Snabbis med mannen, check! ;)
Snabbis med mannen, check! ;)
Haha bra jobbat!! Din kille verkar "ställa upp" bra :) min kille kunde inte komma igårkväll! Så inte många chanser kvar nu om det ens ska kunna bli nåt försök alls denna månad :( känner mig sjukt stressad.... låg senast fullt ut i lördags liksom. Beräknad äl imorn :/
Ja haha! Lyckades nyss Woho! Haha... imorn ska vi försöka igen :)
Jag förstår inte. Tempen gick upp lite idag så antog att äl var igår men nu ikväll är flytningarna mer sega än innan. Frågan är när äl är egentligen :s
Hej!
Har ni förresten tankar om det här med känslan av "att det aldrig kommer att ta sig", tror ni det spelar någon roll om man är hoppfull eller "ger upp"? Jag nojar ibland på sådan där metanivå att det kanske inte tar sig för att jag inte är tillräckligt positivt inställd - men inte kan väl sådant spela in??
Jag är på äl+3 enligt Nc. Hatar att vänta. Är dock inte öm om brösten som jag brukar vara efter äl.
Ja! Äl +6 idag. Men va säkert inte det man känner efter så mycket och intalar sig grejer. Har dock inte fått några pmssymtom än som jag alltid har. Spända bröst har jag alltid men det har inte kommit än.
Har BIM på tisdag men känns som att mensen kommer idag. Sjukt hopplöst
Spännande! Hoppas det står för något iaf :) försöker vara positiv. Känner mig hoppfull just nu men det skiftar så snabbt!
Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.