Inlägg från: FrökenJ90 |Visa alla inlägg
  • FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Snabbis med mannen, check! ;)

• FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-08-09 19:49:48 följande:

Haha bra jobbat!! Din kille verkar "ställa upp" bra :) min kille kunde inte komma igårkväll! Så inte många chanser kvar nu om det ens ska kunna bli nåt försök alls denna månad :( känner mig sjukt stressad.... låg senast fullt ut i lördags liksom. Beräknad äl imorn :/

Haha ja visst, han säger inte nej ;)

Ajdå, frågan är hur du ska göra. Laga en mysig middag kanske och sen ta lite "efterrätt" i sängen kanske ;) eller titta på någon mysig film ihop eller nått.
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-08-09 22:09:06 följande:

Ja haha! Lyckades nyss Woho! Haha... imorn ska vi försöka igen :)

Härligt! Bra jobbat ^^ Heja dig/er ;)
  • FrökenJ90

Jag förstår inte. Tempen gick upp lite idag så antog att äl var igår men nu ikväll är flytningarna mer sega än innan. Frågan är när äl är egentligen :s

• FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-12 11:45:47 följande:

Hej!

Har ni förresten tankar om det här med känslan av "att det aldrig kommer att ta sig", tror ni det spelar någon roll om man är hoppfull eller "ger upp"? Jag nojar ibland på sådan där metanivå att det kanske inte tar sig för att jag inte är tillräckligt positivt inställd - men inte kan väl sådant spela in??

Jag har också tänkt på det men jag vet faktiskt inte.
  • FrökenJ90

Jag är på äl+3 enligt Nc. Hatar att vänta. Är dock inte öm om brösten som jag brukar vara efter äl.

• FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 11:19:13 följande:

Ja! Äl +6 idag. Men va säkert inte det man känner efter så mycket och intalar sig grejer. Har dock inte fått några pmssymtom än som jag alltid har. Spända bröst har jag alltid men det har inte kommit än.

Spännade! Jag är på äl+4 idag. Har heller inte ömma/spända bröst som jag brukar ha. Hoppas att det är ett positivt tecken.
  • FrökenJ90
    Typtessan skrev 2017-08-13 12:20:00 följande:

Har BIM på tisdag men känns som att mensen kommer idag. Sjukt hopplöst

Hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp. Men förstår din hopplöshet till 110%. Håller tummarna för att din mens inte kommer.
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 12:22:14 följande:

Spännande! Hoppas det står för något iaf :) försöker vara positiv. Känner mig hoppfull just nu men det skiftar så snabbt!

Försöker också hålla mig positiv men det är svårt. Känner mig typ "dålig" för att jag inte lyckas bli gravid.
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 12:50:43 följande:

Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.

Tycker mig se något väldigt svagt på det nedersta testet. Vänta några dagar och ta ett nytt. Håller tummarna för dig! Är det inte extremt tidigt redan på äl+6?! :O
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet