-
Det gick bra, man blandar den i en vätska och läser sen av efter ett antal minuter. Detta mätte mängd och snabbhet. Han fick sköta allt själv dock, jag var på jobbet :DJooosen skrev 2017-08-18 22:55:42 följande:Hur gick det? Skickar man in det nånstans :/ ?
-
Ja det var bra, så det var skönt på nåt vis att kolla det man kan kolla iaf :)Jooosen skrev 2017-08-18 23:42:05 följande:Okej!! Blev det bra resultat om man får fråga?
-
Jag med, exakt samma känsla. Hoppas det betyder att vi båda är gravida!!:)33villbligravid skrev 2017-08-19 10:45:37 följande:Just det! Men är ju tid kvar till tisdag. Håller tummarna :)
Jag mår väldigt underligt men är bara på äl + 4 så tror inget har med eventuell graviditet att göra... idag har jag t.ex. Fått ont i vänstra sidan (typ drar vid revbenen). Vet inte vad det är ... -
Vi hade clear blue, det var rätt bra (utan någon annan referensram)..:)LillaAw skrev 2017-08-19 20:20:25 följande:Är det clearblues test eller ett annat? Ska köpa snart och prova men vet inte vilket :)
Jag är på äl+5-6 idag, ikväll haft en tyngdkänsla i magen. Betyder säkert inget men känns rätt skumt. -
Äl+7 imorgon, kommer aldrig kunna hålla mig till helgen med testandet känns det som. Jag vill bara veta och gå vidare (eftersom det säkert är negativt)..
Hur går det för er andra med väntandet? -
Åh, men då är det iaf testning snart! Jag har ett barn sedan tidigare, jag kände ingenting innan bim om det är någon tröst. Plussade på äl+12. Så det betydde inte något att det inte kändes någonting för mig iaf.! Började bli trött runt en vecka efter plusset. Håller tummarna!Jooosen skrev 2017-08-20 23:13:51 följande:Ja det där jäkla väntandet. Äl+10 imorn. Känner som vanligt några dagar innan mens... lite ömma bröst men exakt som ka brukar känna :(. Blir ett 6e försök är ja tyvärr säker på ...Försöker med första barnet sen april 2017
-
Tänkte du vänta till efter bim m test? Kram!FrökenJ90 skrev 2017-08-21 07:57:37 följande:
Äl+11 idag. Bim-1. Känner fortfarande ingenting. Tempen är fortfarande rätt hög. Förresten, mådde liiite illa igår men har/haft magkatarr nyss så kan bero på det. Bifogar min graf till er. (Tempade inte igår)
Försöker med första barnet sen april 2017 -
Jag ser på din, dom testen ger väl aldrig spök? Var så nära att testa idag men lyckades hålla mig. Har noll symtom nu så jag lär nog bli besviken :(33villbligravid skrev 2017-08-22 17:56:04 följande:
Nu har jag dessutom fått för mig att ser en skugga. Men antagligen spök och syns säkert inte alls när laddar upp här. Ojoj så man blir knäpp av detta ????
-
Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpanegalité skrev 2017-08-22 19:28:46 följande:Jag ser på din, dom testen ger väl aldrig spök? Var så nära att testa idag men lyckades hålla mig. Har noll symtom nu så jag lär nog bli besviken :(
-
Exakt! :D33villbligravid skrev 2017-08-22 20:39:00 följande:Jag får helt enkelt testa på nytt imorgon och se om blivit starkare! Det här såg jag faktiskt först efter att ha stirrat på testet i en halvtimme och man ska ju inte läsa av dem mer efter 10 min så tror det bara är platsen var andra strecket skulle vart som mörknat ... Är pregnancy test checker ngn app? :) Måste kolla!! Haha!
Jag tog också test nu bara för det, fick ngt mycket likt ett spökstreck. Jättesvagt i oklar färg. Dessutom med clear blue som verkar kända för felaktiga streck. Så vi sitter i samma båt! Vet inte om det är lönt att ta imorgon eller om jag ska vänta.. -
Jag med, ska ta med morgonurin. Kanske lite bättre chans då även om det är sjukt tidigt :)33villbligravid skrev 2017-08-22 20:52:23 följande:Jag tänker ta ett till imorgon när ändå är i farten - beställde hem 16 st så de räcker ju ett tag ;) Om det är lika oklart väntar jag sedan ett par dagar!
-
Jag med, är sjukt orolig att det är mensvärk men verkar ju lite tidigt.. har inga andra symtom dock. Trött, men det är jag å andra sidan alltid :)33villbligravid skrev 2017-08-22 21:23:17 följande:Ja - jag tänkte samma! Har en massa molvärk nu, men tror det också kan vara inbillning :D
-
Borde du inte få sveda av det? Och känna dig lite sjuk? Du har ju ändå en tillstymmelse till streck, så preggo känns väl mer troligt! :)33villbligravid skrev 2017-08-22 21:47:51 följande:Jag är igen rädd att det är ngn infektion. Har ju haft uvi och tänker det klättrat upp i livmodern. Ääh!
-
Åh grattis!!! Så roligt att någon här lyckats!! :)FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:
Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)
Försöker med första barnet sen april 2017 -
Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)
-
Såhär såg mitt ut imorse äl+9 (eller 8). Konstig skugga, annars blankt
-
Jag ser absolut! Mest på det andra men tror inte röda test brukar ge spökstreck?Fillifjonkan05 skrev 2017-08-23 17:55:36 följande:
Hej! Jag hoppar in här om det är okej. Jag har försökt lite mer en 5 gånger, är inne på 1 och ett halvt år nu. Jag är på bim +1 tror jag, min mens är väldigt oregelbunden. Ville ha andra ögon utifrån på mitt test jag tog i morse om ni ser något? Första är orginal bild den andra har jag max kontrast på, kanske är fusk haha men det syns ju bättre, vad tror ni spökstreck?
-
Testat superneg på äl +10 så för mig känns det rätt kört. Får vänta på mensen o sen hänga med till nästa tråd om inget mirakel sker!
-
Så spännande, de ser ju klart positivt ut!! Jag har deppat ett dygn nu efter totalt blanka stickor men nu väntar jag på mensen och tittar framåt :)33villbligravid skrev 2017-08-25 10:03:31 följande:Tack! Det är just det som ger mig hopp ;)
Jag tror nog du skulle få plus på digitalt imorgon! Så himla kul att det lyckades :))