• Karins08

Fler?

Längtar17 skrev 2017-08-20 22:56:19 följande:

Jag har inte hört nåt annat än att jag kan börja direkt. Tänker att jag kontaktar dom på tisdag.

Det är ju jättebra så klart!

Är väl bara själv förvillad över att saker och ting är så olika, hade ju gärna själv velat börja direkt
  • Karins08
    ijo skrev 2017-08-21 11:52:35 följande:

Hade sagt till mig själv att vänta till dag 9 med att testa men kunde inte hålla mig och testade nu på dag 5 - jättetidigt alltså! Tycker mig se ett plus men vet inte om jag inbillar mig/spökstreck? Är så rädd sen mitt tidiga MF förra gången. Dumt att testa så tidigt, nu har jag ju ännu mer tid att noja!

Åh! Det ser definitivt ut som ett plus! vad kul!
  • Karins08
    ijo skrev 2017-08-28 19:53:54 följande:

Jag mår bra! Inga speciella symptom än vilket gör mig lite nervös. Samtidigt är det ju så tidigt än. Plusset har blivit starkare, fick 2-3 på cb digital i lördags också :) Inget blod ännu, hoppas det håller sig borta. Har testdag på fredag!

Lycka till med plocket imorgon!! :)

Vad kul! Håller tummarna för dig
  • Karins08
    Längtar17 skrev 2017-08-28 19:38:20 följande:

Ja, ostimulerad FET. Brukar en få Lutinus ändå? Ska på vul på fredag men tror det är för tidigt att sätta datum då.

Härligt!

Då blir vi kanske ruvare samtidigt?

Jag var på VUL igår men äggen hade inte växt tillräckligt så nytt VUL imorgon. Hade nog inte ens tänkt tanken på att det kan strula med FET också
  • Karins08
    Kiim0 skrev 2017-08-29 10:58:52 följande:

Är jätte glad för din skull, hoppas att allting går bra denna gången.

Tack så mycket, det blev 12 ägg denna gången också så nu är det bara att vänta till imorgon och se vad dem har att säga.

12 ägg är ju superbra!

Bra jobbat!
  • Karins08
    Längtar17 skrev 2017-08-29 11:02:11 följande:

Vore kul om vi blev ruvare samtidigt! Tror dock inte att jag kommer få köra ägglossningsspruta än på en vecka.

Nej, och i stegen en inte tänker att det kan krångla är en ju inte beredd på dåliga nyheter på samma sätt. Hoppas du kan hitta ny energi och att blåsorna växer till sig ordentligt till imorgon så att du får komma igång! Hur stor var den nu?

Jag har bestämt mig för att nästan förvänta mig att det krånglar på fredag eftersom det gjorde det förra veckan.

Jag har ännu inte fått ta sprutan, så tidigaste FET är nästa onsdag om ens då.

Hade äggblåsor på ca 12 mm och de borde vara typ 17 mm, så nytt VUL imorrn. Få se, tycker det är lite jobbigt med planer som ändras hela tiden, sitter rätt mycket i möten och måste boka om hela tiden
  • Karins08
    ijo skrev 2017-08-30 10:33:53 följande:

Hoppas den har växt på sig lite idag då :) När jag var på första VUL inför ägglossning var min äggblåsa på 13mm, 3 dagar senare fick jag glad gubbe på äl testet :)

Det hade växt men ännu inte så mycket som det borde, så nytt VUL igen på fredag.. gaaah!

Hur går det för dig? Nära testdagen nu ju!
  • Karins08
    Längtar17 skrev 2017-08-30 13:22:51 följande:

Karin: segt med ett till vul, men tänk på att i det hela är det ju bara dagar och det kommer ju en ägglossning till slut! Men oj, vad det kan vara jobbigt att vänta!

Ijo: alla känner ju inte nåt så tidigt. Håller tummarna!

Fast tydligen kan inte denna fas dra ut för länge heller. De ville inte chansa med FET ifall slemhinnan inte är tillräckligt fin.

Så detta känns mer som något som gick fel än att det kan gå
  • Karins08
    ijo skrev 2017-08-30 13:01:54 följande:

Hoppas det är bättre tillväxt på fredag då :)

Än så länge går det bra, inget blod. Testade senast i lördags och då visade det 2-3 på cb digital. Nu tänker jag inte testa mer förrän testdag på fredag :) Hoppas!! <3 Känner dock inget vilket gör mig lite orolig men..

Jag håller tummarna för dig

Och ja, jag hoppas också på fredag. Annars får jag väl avbryta och ta nya tag nästa cykel
  • Karins08
    Kiim0 skrev 2017-08-30 17:31:16 följande:

Blev inga befruktade ägg denna gången heller. Vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska ta mig till. Hon sa fundera på om du vill gå vidare med donerade spermier.

Men det kommer min sambo aldrig att gå med på. Så jag kommer aldrig att bli mamma. Vill bara gömma mig någonstans och aldrig komma fram.

Åh nej! Stora, stora kramar!

Tycker läkaren var lite okänslig Tycker de borde erbjuda mer info än så.. för visst har din sambo också lämnat spermaprov?
Svar på tråden Fler?