acinnaleh skrev 2017-08-14 20:25:05 följande:
Usch vad jobbigt! Bebis kanske växer extra mycket just nu?. Vi har oftast en väldigt tjurig kväll då enda som funkar är att snurra. Sen amning i sängen när jag går och lägger mig, äta vid 2-3 och framåt 6. Sen kanske igen efter ett par tre timmar. Dagarna varierar, om vi varit ute och åkt är dagen efter oftast hopplös annars kan hon oftast vara ganska snäll. Sover dock bäst på fm.
Jag tror att hon växer som hon ska. De mäter inte så ofta, vi ska till bvc på onsdag men då är det tre veckor sen förra besöket.
Ja, allt är en fas!
så tänker jag ofta, för att trösta mig. Och så är det ju sant. Vår första sov inte heller och han hade dessutom kolik. Så jämfört med honom är det här chill. Inatt gick det lite bättre så jag hoppas det ordnar till sig. Hon behöver verkligen lära sig vila på dagen för hon blir skvatt galen på kvällen av övertrötthet, gissar jag att det är.
Jag har också långt mellan bvc-besöken. Vet du om det är pga semestertider eller om det bara ska vara då? Vi gick jätteofta med första, som jag minns det!