Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Upptäckte att min mens är försenad med 5 dagar idag..
Har haft mensvärk i flera dagar.
Blir lite nervös, nog för att vi vill ha en till, men helst inte riktigt än!
Upptäckte att min mens är försenad med 5 dagar idag..
Har haft mensvärk i flera dagar.
Blir lite nervös, nog för att vi vill ha en till, men helst inte riktigt än!
Förstår din nervositet! För mig blev det några dagars förskjutning på mensen förra månaden och de va nervöst :D men tänker att det inte är ovanligt att det är så i början efter en graviditet, hormonerna är väl inte riktigt i balans än :)
När skulle du kunna tänka dig en till då? Om det nu skulle visa sig positivt, hur ställer du dig till det då? du behöver självklart inte svara om du inte vill på dessa frågor:)
Oj vad läskigt! När ska du testa?:)
Hur mycket sover era små nu, och hur länge är dom vaken varje gång,?
Lucas blir 5 månader på lördag och känns som han sover väldigt mycket! Han är aldrig vaken mer än 1.5-2 timmar åt gången. Sover bara nära oss eller ute i vagnen, annars vaknar han direkt. Han sover oftast i min famn för han blir så grinig om han inte får sova
Testade negativt i morse, och kände mig väldigt lättad!
Fast sen började jag nojja för att min mens uteblir/blivit oregelbunden... Forydar
Haha, alltid är det något!
Oj, bebis i famnen...
Forydar= fortfarande ingen mens i sikte!
Här har vi fortfarande kaous på nätterna! Kanske är därför han sover mer på dagarna.
Skönt att du fick negativt!
Nån mer baby som fått tänder?
Vi upptäckte i helgen att Lucas fått sin första tand :)
Vad häftigt, vi har också fått första tanden, i fredags kände vi den
! Känner mig fortfarande lite dum att jag kopierade erat namn! Men det är så fint!
Inte mycket aktivitet här! Hur mår alla? Snart är det dags för bebbarnas första jul, hur ska ni fira?
Vi ska fira med min släkt. Har tyvärr inte de större barnen i år...