Snorhyveln skrev 2017-08-24 10:22:34 följande:
Hahaha.. ja verkligen! Grät när jag ringde sambon och när jag kom hem, haha!
AA, hon mätte den till att jag ver i 7+5 och enligt första mens så skulle jag vara 7+3, så de känns ju bra :) beräknad förlossning blev i nuläget 6 April :D
Vette sjutton vad min kropp håller på med, men man märker verkligen att varje graviditet är olika, då mina symptom varierar från dag till dag och kan vara borta hela dagen för att sen komma igen på kvällen, känns som om magen ska explodera o få mens typ :D
När Ska du på ul då? Vi kommer nog försöka få kub, om inte så tar vi privat.. vi vill båda se bebisen igen så vi vet att den finns Ivar i vecka 13-14 men också se om de finns någon risk.. då har man ju sätt att allt är bra ända tills de passerat de mer riskfyllda veckorna :)
Ska till barnmorskan om två veckor för inskrivning också..
Men jag får tills dess lugna mig med att kolla på VUL bilden jag fick med hem..
Jadu, jag är så trött/svagt illamående så ofta att sambon känner sig utfryst ;) stackarn får aldrig nån kärlek :P
Jag hade som tur var min sambo med mig :) han har ff semester så han kunde följa med. Skönt!
Okej, då är du inte så långt före mig :) jag har bf 9 april som det ser ut nu.
Så härligt när man får med sig en liten VUL bild hem <3 Titta och njut :)
Ska på nytt VUL på tisdag nästa vecka och ser det bra ut då så blir det kub för oss. Jag är typ gammal som gatan så jag blir erbjuden det. Alltid skönt att få se bebis igen och få fler undersökningar. Hjälper ens nervositet lite iaf :)
Jag ska till BM på inskrivning på måndag, så dem har lite tid att förbereda inför kuben. Man tar ju blodprov i v 10 inför kuben.
Då känns det lite mer verkligt också :)
Ja, alltså magen är ju som i 5:e månaden på kvällen!! Herregud som den svullnar. Svårt att dölja den för folk då.
Jag fick berätta det för min chef nu i måndags då jag inte kunde åka och jobba, kräkte och mådde så kass.. så det kändes bättre att berätta varför för henne :)
Hur går det på jobb för dig?
Och ja.. stackars sambona ;) dem har nog inte det helt lätt just nu! Hihi