BF april 2018
Hoppas hoppas hoppas de är så att jag får se hjärtat :)
Oooh, va skönt att du fick 3+ då kan du slappna av lite, man blir ju lite orolig för allt som inte visar sig som man själv vill med tester o allt, herregud va läskigt det kan vara att vara på smällen fastän man redan varit de :D
Jag mår bra, jag tror att jag fått ömmare bröstvårtor o svullen mage igen, inte konstant men en del av sagt. + lite molaktog känsla, inte som förra graviditeten.. sen började jag få svagt illamående förrgår/igår och blir typ bara bättre om jag äter.. men inte så pass illamående att jag vill kräkas :)
Har aldrig måttfulla i en graviditet så de känns spännande i denna, speciellt när jag tappade mina symptom en sväng innan!
Nemen, stackars liten.. molly är inne i en "bara mamma" period, så jag kan knappt gå på toa ifred :P
Njae, jag kan känna ibland som att de rinner men inte så pass att jag uppmärksammar de, kan tycka att de känns som luft ibland.. jag.. :D
Så skönt du känner lite mer igen! Bara man känner lite så blir man ju lugnare :)
Illamåendet på morgonen eller när man är på väg att bli tom i magen är ganska starkt.. så om jag inte får i mig nåt väldigt snabbt hade jag nog kräkt. Så det är väl positivt hoppas jag! Haha, kul att man ser illamående som positivt egentligen!
Jag mådde lite svagt illa med Ellinor men mest när jag va lite hungrig, känns som det är mer denna ggr. Och humöret.. herregud.. stackars sambo för tillfället. Han gör ALLT fel!!
Känner riktigt vilken sur kärring jag är.
Alltså, få gå på toa ifred är ju ganska trevligt ;) så där tycker jag lite synd om dig. Får Ellie välja så hänger hon ju helst med mig men pappa funkar ju iaf. Han har semester nu också så då blir det lite lättare.
Sen har vi en sån smart baby cage som man kan sätta henne i om man måste gå på toa. Så vet man att hon är säker :)