BF april 2018
Ja, man blir helt tokig!! Tog ett vanligt CB i måndags och plusset var jättestarkt så då kändes det bättre. Men sen när det digitala visar samma både igår och idag så sjunker hoppet ner till nästan 0 :(
Jag är sur och arg, trött och mår lite illa så fort magen blir tom. Brösten är nästan som vanligt.. nog det jag hänger upp mig på. Dem borde börja reagera om det inte stannat av tycker jag.
Har du inga symptom alls kvar?
Vet så väl vad du menar med att man borde haft 2 barn redan.. tålamodet är totalt borta för mig med! Mår så dåligt bara av tanken att det ska ha dött igen och så ska man behöva gå igenom allt det jobbiga igen :(
Usch..
har du testat med veckoindikator?
Vad tusan ska vi göra för att hålla hoppet uppe?
Hade du en dotter oxå? Vad heter hon? :)
Jag känner ingenting på 1,5 veckor blir de idag typ. Kände ju först av stora o ömma bröst, kändes som riktiga mjöl-kannor ???? Och svullen stor mage som kändes som en deg som jäste, har alltid känt så när jag varit gravid + blivit hård i magen och fått lite ökade flytningar.
Allt försvann typ i måndags-tisdags förra veckan förutom svag ömhet i brösten..
Men de avtog också sakta sakta, men jag tycker ibland att jag känner av dem o ibland inte alls o då tror jag att jag ska börja blöda närsom.
Igår trodde jag symptomen skulle komma tillbaka, kände att brösten började kännas ömma och att de sträckte sig lite i nedre magen.. men inget idag typ ????
Aaa, jag fog först med vanligt CB förra tisdagen (2/8) och var mkt starkt och sen ett digital med vecoindikator förra torsdagen som visade "gravid 3+" men eftersom symptomen är puts sväck tror jag inte på de, för de kan vara MA igen o visa hur starkt som helst ????
Yes, en liten Molly på 1 år och 7 månader snart 8, mitt livs kärlek (förutom karln dåk).. de är tur att hon inge förstår vad som händer o vad som hänt.
Har du barn sen innan?