Hoppas7910 skrev 2017-08-09 10:10:10 följande:
Dem här jäkla testen :( om man bara kunde låta bli och vara glad! Men med vår historia så behöver jag den bekräftelsen att det stiger fint.
Därför känns det verkligen inte positivt idag.
Har också läst att man inte ska lita blint på veckoindikatorn men det ändrade sig på "rätt" dag med vår dotter så jag kan ju inte låta bli att jämföra med det.
Jaja.. får försöka intala mig själv att jag är gravid! På tisdag får vi ju mer besked iaf.
Ja, vi gjorde en massa tester men inget som visade något fel varken på mig eller sambon. Så det var enbart en studie för att se om läkemedel kan hjälpa i de fall som upprepade missfall förekommit. Stödet och alla kontroller var riktigt bra!!
Ja jag vet, man blir ju tokig.. jag tar också test gå var tredje dag, mest för att lugna mig o se om sträcken fortfarande är starka ????
Jag är så himla nervös över att symptomen försvunnit, tycker ju att om de vore missfall så borde de ju börja snart och att MA vore så konstigt att få så tidigt.
Mest av allt är jag rädd att det är så o att vi misslyckats igen och att livet känns som skit..
Jag försöker också intala mig själv om att jag är ju gravid just nu och att allt kommer gå bra, men de är jäkligt svårt!
De är de att jag vill inte vänta mer, skulle h haft två barn nu om allt gått bra, har inte tålamodet att vänta ????
Hur känner du dig idag? Några symptom kvar eller alla helt borta?