BF april 2018
Lycka till på kuben idag!! Hoppas det går bra :)
Lycka till på kuben idag!! Hoppas det går bra :)
Hur fick de för dig idag? :)
För mig gick de tack o lov bra, de fanns en bebis med hjärta som fladdra, och vart t om framflyttade 1-2 dagar :)
Så roligt och skönt för dig / er :)
Alltid kul att bli flyttad framåt! Om än lite ;)
Då är du en hel del veckor före mig!
Ja e oxå kvar. Har inte fb heller :)
Hej!
Är de nån som haft gul flytning i lite senare veckor (18-19) men utan några onda besvär? Och allt är ok?
Fick en på pppret nu ikväll och började fundera lite...
Hej! Hur går det för alla här?? Själv så är man inne i vecka 24 och känner Skrutt sprattla i magen titt som tätt. Det är en underbar känsla. Men jag har fått problem med ischias och vad som känns som foglossning redan men mest kvällstid. Det känns som tidigt?! Men men... Det är väl olika från graviditet till graviditet. Hoppas ni alla mår bra!
Vecka 31? Har du inte bf långt före april då?
Haha tänkte väl, blev helt snurrig o tänkte jag har räknat fel på mina egna veckor haha
Oh jobbigt med foglossning och sammandragningar :/ hoppas det löser sig för dig! När har du bf? :)
Jag går in i vecka 25 på måndag. Känner av mycket sprattel men ser fram emot tills bebisen är större så man verkligen känner av den.
Tog du reda på könet på bebisen? :)
Jadu. Detta är ju nr 3 för mig med :) och vi hoppas på en tös eftersom vi har två pojkar här hemma. Ska bli spännande att se vad/vem det är som tittar ut i slutet av mars/början av april.
Vi längtar massor efter Skrutt! :D
Har bf 30/4.
Mitt fjärde barn. Min mans och mitt första.
Ramlade för några dagar sen. Förmodligen spricka i revben. Ramlade rakt på bröstet ! Så ont!!
Så hemma från jobbet... v25....
Blir osäker om jag kommer tillbaka dit, jobbar på en skola, intensivt och många utåtagerande barn.
Någon här som är sjukskriven?
Linda2barnsmamma,
Fick du igenom sjukskrivning lätt? Hur länge är du sjukskriven?
Vad skönt Linda2barnsmamma att det inte var några problem med sjukskrivning. Vad jobbar du med?
Hoppas det går bra för mig på måndag hos läkaren.