För oss med bim AUGUSTI 2017
Känner ikväll som småhugg /pulserande molande i äggstocksområdet och ut i ljumskarna också.
Kanske allt är inbillning =(
Känner ikväll som småhugg /pulserande molande i äggstocksområdet och ut i ljumskarna också.
Kanske allt är inbillning =(
Det var nog det bästa jag gjort! Sonen var tillräckligt självständig för att inte klänga på mig hela tiden när flickan var bebis men inte för stor åldersskillnad för att växa isär. Dom har sina intressen och vänner på sina håll, men leker underbart tillsammans också! Storebror är lillasysters idol så det är klart det kan bli irriterande med en syrra i hälarna ibland, men 4 års skillnad är och har varit perfekt!
vad tror ni? Bim -6 ......
Vilka är vi som väntar på bim? Jag väntar än med 10 långa dagar kvar!
Hade BIM i måndags, så nu +5, ingen mens. Testade neg i onsdags, alltså BIM+2??
Någon som har något råd/tips. Ska testa imorgon bitti igen, vet inte vad jag ska göra??? Har aldrig varit med om detta tidigare
Vet inte, förväntan absolut, stress vet jag inte?? Känner mig inte särskilt stressad. Gjorde ÄL test som gjorde starkt utslag?? Kan det göra det vid Mensdags??
Jätte kontigt här. Blöder 4 dagen nu och har BIM imorgon. Men det blöder inte så det rinner ner på bindan utan bara när jag torkar mig. Det kommer ganska mycket om jag trycker in pappret lite. Rött och brunt. Wtf is going on. Det här börjar bli jobbigt nu när man inte vet vad som pågår med kroppen :(
Tycker jag har fått ökade flytningar sista dagarna. Brukar inte ha så.. någon annan som känner igen sig? Är även uppe o kissar på natten. De brukar jag inte göra. 8 dagar till bim. Jag hoppas att det är nått..
Hej hej ny här i det här tråden och jag har BIM 29 aug. Det blir isåfall mitt 3e barn och jag känner mig supergravid! Mår illa, molar som attans och trött. Dessutom har jag blivit som världens badboll (nåja... en aning mindre men ändå..) ... ngn mer här som Har BIM snart/väntar sitt 3e (eller mer) barn och svullnat upp? Läste att hormoner påverkar tarmarna och de svullnar av ngn anledning som jag inte minns. Speciellt på de som redan varit gravida några ggr.
Bim runt 29/8 men inga symtom Alls...
Ni som testar med testa tidigt test vilka är de? Är de inte dyra?
Tog ett nytt test för kunde inte hålla mig men med text för att jag inte ska ställa mig frågan om det är ett spökstreck eller inte, står att jag är gravid. Vad gör man nu? haha. Är så chockad, varit så inställd på att det kan ta tid att jag nu sitter och stirrar och inte riktigt kan fatta det!
BIM+1 för mig och jag har fortfarande inte tagit ett test. Känt mig säker på att mensen skulle komma idag för kände lite små-kramper i magen igår som brukar vara tecken på att den är på väg. Men idag har jag inte känt någon magont. Har inte haft några tydliga tecken på graviditet och försöker att inte ha för höga förhoppningar. Imorgon bitti har jag tänkt testa. Vill bara veta. :)
Jag går just nu i en alternativ behandling hos en kinesisk läkare (örter och akupunktur). Väldigt spännande. Har BIM på lördag. Har försökt i totalt ett år men hade ett MA i mars:(
Håll tummarna för mig! Jag håller för er! Kram
Tack så mycket! Jag tog testet imorse och det var solklart positivt!! :D Blev helt överlycklig och likaså min man. Ska ta ett par till tester idag och imorn för att verkligen vara säker. Sedan blir det att boka in ett besök hos kvinnohälsan. Jag håller tummarna för dig!
Är äl+11 idag och för ca 3 timmar sedan kom det blod på pappret och blev så ledsen, men det kom inget mer även om jag "tryckte" in lite papper, så kom det ingenting på pappret. Är det mensen på väg eller kan se vara den där nidblödningen? :( Är inte så insatt i det, så vet inte vad det innebär.
Hur går de tjejer när har ni bim?
Jag är gravid! :) Känns overkligt men är jätteglad! Jag hoppas ni andra får ert plus snart också!!
Jag hoppas verkligen att det blir så för mig också! Vi har försökt sen årsskiftet 2015/2016 och vi längtar så efter att få bli föräldrar. Blir bara mer och mer sorgsen och ledsen för varje månad som går. Det som började med: vi börjar och händer det så händer det. Nu är det tårar varje månad när mensen kommer. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir ett plus snart.
Jag hoppas verkligen att det blir så för mig också! Vi har försökt sen årsskiftet 2015/2016 och vi längtar så efter att få bli föräldrar. Blir bara mer och mer sorgsen och ledsen för varje månad som går. Det som började med: vi börjar och händer det så händer det. Nu är det tårar varje månad när mensen kommer. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir ett plus snart.