Inlägg från: Anjaheterjag |Visa alla inlägg
  • Anjaheterjag

För oss med bim AUGUSTI 2017

Att precis ha fått mens och vänta in äl och nästa bim... det är jobbigt. Varför blir man så fixerad vid att bli gravid när man bestämt sig för att försöka? Tänker på de ofta och på hur lång tid de ska ta och man kan få missfall med mera. Alla vi känner blir gravida på första försöket så då tror man att det ska gå så lätt så.

• Anjaheterjag

Som fortsättning på min post så är jag medveten om att 1 försök är INGET. Har stor respekt för alla som kämpat länge. Tappra starka kvinnor!

• Anjaheterjag
    Chimsi skrev 2017-08-02 10:19:20 följande:

ÄL igår, lång väntan till BIM - tänk vad bebisverkstad tar på krafterna. Känner mig knepig, försöker stänga av hjärnaktivitet men känns omöjligt just nu! Alla råder en att "sluta tänka på det så går det bättre" men det är omöjligt. Någon mer som känner att energin blir låg?

Vet hur du känner.
  • Anjaheterjag
    evve88 skrev 2017-08-02 10:23:10 följande:

Det är väldigt psykiskt påfrestande! Med våran första tog de sig på första försöket, nu är vi på försök 7 men de känns som en evighet! De är det ju inte såklart.

Lycka till med bebisverkstad! Försök lev som vanligt även om de är svårt :)

Det är samma för oss. Första försöket med första barnet. Tack jag ska försöka de. Livet är ju mer än att försöka skaffa barn trots allt. Lycka till du också :)
  • Anjaheterjag
    nununu skrev 2017-08-02 10:56:18 följande:

Hej alla fantastiska kvinnor som kämpar, mäter, väntar, testar och noterar i kampen för ett plus!

Tack heja dig också
  • Anjaheterjag
    Kivvan skrev 2017-08-02 11:36:53 följande:

Nu blev det plötsligt verklighet. Jag började skratta för mig själv. Ska överraska sambon ikväll!

första försöket, jag är så lycklig!

Grattis vad roligt för er lycka till
  • Anjaheterjag
    anna7607 skrev 2017-08-02 14:00:47 följande:

Inte ön... Landstinget har vi varit på och dom hittar ingt fel.då jag fått 2 mf sist maj förra året så är det bara att traggla på... min väninna väger 150kg och lyckades direkt... helt galet hennes 2 grav .ed den vikten... Jag får väl äta upp mig hahahaha

har du normalt BMI? Ett för lågt är ju inte heller bra säga det..nte är det lätt vara kvinna
  • Anjaheterjag
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-03 19:50:05 följande:

Jag kunde inte hålla mig till imorgon! Vad tror ni om detta? OMG! Mitt allra första gravtest. Var så nervös så jag skakade medan jag väntade!

Grattis :) hur många försök har ni gjort?
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017