Elliot1 skrev 2017-07-30 14:56:17 följande:
Åh håller verkligen med dig.. Brukar inte vara så hetsig med tester och sånt och har aldrig tagit ett gravtest (mensen har kommit) men just denna månad kan jag knappt tänka på annat.. Samma sak med sambon, han pratar om det hela tiden. Han drömde i natt att jag var gravid. Enligt min app hade jag ÄL den 25:e men är lite osäker pga oregelbunden cykel.. Men hade sex varje dag under semestern så oavsett när jag hade ÄL så kan vi knappast ha missat den.. Åh, vill testa nu!! BIM 8/8, en evighet tills dess.. Vi är båda 28 och har inga barn sen tidigare. Jag jobbar som Personlig Tränare och killen som barchef. Bor i Stockholm. Är väldigt mycket ute i naturen med vår hund då sambon är uppvuxen i en liten Småländsk by och vi båda uppskattar naturen.
Har inte heller hängt så mycket här men ganska gött att få skriva av sig ibland :) Även om man inte alltid är så aktiv på denna sidan!
Gällande dina ältester så ingen aning, kör inte med sådana :)
Åh, hoppas du slipper äl-sticke-träsket.. Blev oplanerat gravid med vår första och trodde inte jag skulle bli såhär besatt..
Hänger mycket i Sthlm eftersom vi har familj där, lite av varje på båda sidor. PT låter lite exotiskt i mina öron :P Pluggar själv (gjort av och till när jag inte bott utomlands) till lärare.
Va kul att killen är peppad! Så ska det vara! Min älskar barn över allt annat när han är "sig själv" men är nu inne i en deppresiv period vilket såklart inte gör läget för oss optimalt.. Håller tummarna för er!