• Chimsi

För oss med bim AUGUSTI 2017

Avslutat bebisverkstad, bara att vänta nu...

känner oro i kroppen. Lyckats bli gravid två gånger tidigare men missfall v7 båda gångerna så det är dubbeloro. Svårt koppla bort känslan "om jag är gravid, kommer det gå hela vägen då".

• Chimsi
    Bellebella skrev 2017-08-05 18:00:52 följande:

Gravid!! Bim-5

Grattis!!
  • Chimsi

ÄL +8 idag... dagarna går långsamt i väntan. Tips och tanke kring för och nackdelar med testa före BIM? Brukar alltid testa före.. fått två tidiga missfall så nu funderar jag på om jag ska försöka ha is och vänta så långt jag kan eller testa före BIM. Hur har ni tänkt?

• Chimsi
    Elliot1 skrev 2017-08-08 15:37:27 följande:

Sämsta bildkvalitén här alltså.. Är tillochmed rätt tydligt i verkligheten. Spelar ingen roll, det är där!!!

Wow stort grattis! Testade du på BIM eller tidigare?
  • Chimsi
    Elliot1 skrev 2017-08-08 19:00:45 följande:

Tack! Förstår inte riktigt än :)

BIM-2 helt blankt, BIM-1 supersvagt streck, så svagt att jag var säker på att jag inbillat mig..

BIM idag, plus på vanliga ClearBlue (ej testa tidigt) och Gravid 1-2 på det digitala!

Så härligt!!
  • Chimsi
    Jess1233 skrev 2017-08-09 17:03:03 följande:

Tjejer jag var gravid :D :D

Underbart! Grattis!!
  • Chimsi
    Annam85 skrev 2017-08-09 20:02:58 följande:

Är ju idag Bim-7(eller -5, lite ca...)

Men äl +9

Har ett rfsu testa tidigt. Vågar jag ta detta på fredag mån tro eller blir det för tidigt?!

Då är vi på samma! Är också sugen testa fredag, får se. Ön nere i magen så liten orolig men försöker var lugn! Lycka till!
  • Chimsi
    Annam85 skrev 2017-08-10 19:01:00 följande:

Imorgon ska jag ta ett rfsu testa tidigt...

3-5 dagar innan Bim

Äl +12

Hoppas det inte är fööör tidigt. Räknar med minus, men vill så gärna.....:/

Håller tummarna! Jag testade idag BIM -5 men blankt.. får vänta och se :)
  • Chimsi

Tjejer behöver er hjälp, BIM -5 och när jag gick på toaletten och torkade mig så kom klarött blod på pappret.. inget som rinner utan annorlunda än mens. Inte alls brunt blod så som jag brukar få först... någon som vet vad det kan vara?

• Chimsi
    Mudcakemonster skrev 2017-08-11 17:47:44 följande:

Kanske en nidblödning? :)

Så sent om 9 dagar efter ÄL? Är blodet klarrött då?
  • Chimsi

Vågar knappt tro på det, superljust plus imorse på CB-test. Funderar på köpa ett "tidigt-test" eller hade ni väntat någon dag?

• Chimsi

Ni som har koll på läget! Om man plussar nu, (ÄL 2/8) när blir då beräknad ankomst?

• Chimsi
    aliisa skrev 2017-08-12 08:44:22 följande:

Hoppas att den stannar denna gång. Jag är så nervös efter mitt missfall så vågar inte riktigt tro det. Men håller tummarna för att det går vägen, och för alla er också!

Stort grattis!! Förstår känslan <3
  • Chimsi
    Mawie skrev 2017-08-13 09:52:27 följande:

Googla bara -räkna ut graviditetsvecka.

Så får du upp en uträknare där du skriver in första dagen på din första mens, så får du en ungefärlig uträkning på bf. GRATTIS!!!

Tack!
  • Chimsi
    oONinniOo skrev 2017-08-13 14:28:12 följande:

Kunde inte hålla mig från att testa. Supersvagt, så ni ser nog säkert inget på bilden. Kan ana svagt själv. Väntar tills onsdag eller torsdag med nytt test.

Så spännande! Samma sak för mig idag! Superljust går inte se på bild men ska testa på onsdag igen! Håller tummarna för dig

• Chimsi
    Mayaaaa skrev 2017-08-20 14:04:45 följande:

Jag har bim 31 Aug..

jag känner absolut ingenting inte heller molnvärk som jag brukar göra i kring ägglosningen. Det ända som jag känner är jätte ömma bröst plus att lymfkörtlarna känns så hårda. Ja kort sagt mina bröst för ont om jag rör på dem.

Men alltså om jag nu skulle va gravid kan det hända så att man inte känner någonting ?

Funderar på att jag kanske inte hade ägglosning denna månad.

Jag plussade förra veckan och hade inta typiska symptom alls.. inte nu heller förutom tunga bröst. Lycka till!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017