Inlägg från: DrömlivetiHD |Visa alla inlägg
  • DrömlivetiHD

För oss med bim AUGUSTI 2017

eriwag skrev 2017-08-03 19:51:24 följande:

Det är ett plus. Grattis :)

Tack! Det trodde jag med men min sambo tror typ att det inte är sant för strecket är så svagt! Han vill inte fira förrän det är starkare säger han.. Jag går runt och är helt nervös och upp i varv!
  • DrömlivetiHD
    Anjaheterjag skrev 2017-08-03 20:25:48 följande:

Grattis :) hur många försök har ni gjort?

Tack!! Första försöket! :D Tog ut spiralen för mindre än en månad sen! Helt sjukt!
  • DrömlivetiHD
    Amazinglife skrev 2017-08-03 20:25:29 följande:

Helt klart ett plus!!

Åh jag kan knappt fatta det!! :D Så sjukt att det tog sig direkt! Wiiiee!
  • DrömlivetiHD
    Jassan123 skrev 2017-08-03 20:32:10 följande:

Hoppas det blir pluss för oss båda :D håller tummarna här med!

Jag plussade precis! Hoppas det blir för dig med! <3
  • DrömlivetiHD
    mjaomjao skrev 2017-08-03 20:35:23 följande:

Tusenfalt grattis!!! Kände några symptom måntro?

Åh tack så jättemycket!

Ja jag fick superömma bröst helt plötsligt i förrgår och det håller k sig fortfarande. Sen hade jag lite molvärk igårkväll som jag trodde var mens på g. Men så idag började jag må lite illa så då tänkte jag att nu måste det betyda att jag är gravid! :D
  • DrömlivetiHD
    Kivvan skrev 2017-08-03 20:58:46 följande:

Min tur att gratulera :):)!!

Jassan123 skrev 2017-08-03 20:59:45 följande:

Åh grattis:D tack <3

Tusen tack tjejer! Jag är såå lycklig! Sjukt att det tog sig på första försöket! Wiiee!!
  • DrömlivetiHD
    Våra barn skrev 2017-08-03 21:34:27 följande:

Hej alla! Idag gjorde ja en grav test. Frågan är då kan ni se ett positivt svar här???

Grattis!!! Wiiieee!
  • DrömlivetiHD
    Emmie79 skrev 2017-08-03 21:12:36 följande:

Exakt samma symptom som jag, ömma bröst och "mensvärk". Var så himla säker på att mensen skulle komma. Mår dock inte illa. Vid mina tidigare graviditeter har jag inte känt nånting så här tidigt.

Tack! <3 Håller tummarna för ett plus snart då!
  • DrömlivetiHD
    Vick skrev 2017-08-03 21:15:25 följande:

Grattis alla som plussat!! :)

Mitt illamående har hållit i sig hela dagen, och det ihop med fler graviditetstecken (som såklart inte behöver betyda något) så köpte jag mitt första grav-test idag! Kändes som jag var med i en film, haha :) Så pirrig!

Grön som man är så trodde jag att jag kunde ta det idag, men det stod att man bör ta det på morgonen men jag får uppfattningen här att många testar andra tider på dygnet. Vad säger ni - spelar det stor roll om man tar morgonurinen eller ej?

Kissar ni direkt på stickan eller doppar? Vad är lättast när man är nybörjare? :)

Tack så mycket :D

Det var mitt första test också så jag var sjukt nervös innan! På vissa test står det att man ska ta med morgonurin och på vissa står det att du kan ta det när som helst :) Jag tog mitt kl 8 ikväll. Men ska ta ett digitalt imorgon bitti också för att vara helt säker :)

Håller tummarna för dig! :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017