För oss med bim AUGUSTI 2017
Är det någon som har någon erfarenhet av ägglossningsstickor från billigatester.se? :)
Så du kan absolut köpa dem :) Var bara beredd på att samma sak kan hända dig :)
Är det någon som har någon erfarenhet av ägglossningsstickor från billigatester.se? :)
Det låter lovande! Vi är inne på tredje försöket, men då det ej har funkat hittills tänkte vi prova med äl-tester. Tänkte jag skulle börja med stickorna om några dagar, har äl den 31/7 enligt appen. Har du plussat eller för tidigt att säga kanske? :)
Tar sticka varje dag för att hitta ÄL, tar hjälp av appen Life för att försöka lära känna min cykel och gör små anteckningar.
Stickorna blir lite starkare för varje, någon mer som snart har ÄL?
I väntan har jag roat mig med att skaffa mer kunskap. Fakta är kul :)
Denna texten är fint beskrivande:
familjen.trygghansa.se/gravid/att-bli-gravid/ett-befruktat-agg/
Lycka till
Nej klart, då är de lite tidigt :) testar du med äl-stickorna på morgonen o samma tid varje dag eller hur har du gjort? :)
Ops bilden la sig åt fel håll, provar igen . Om det inte fungerar så hoppas jag att ni riskerar lite nackspärr för min skull :)
Kan man ha ägglossning från båda äggstockarna? I så fall har jag nog haft de denna månaden.. Äl värk i höger äggstock i söndags kväll, nu idag i vänster.. eller vad händer?
För övrigt, är de bara jag som längtar tills man kan testa??
Varning för lite längre inlägg..
Skulle behöva höra lite av era åsikter här, hur mår ni kring ÄL? Både mentalt och psykiskt?
Har självklart läst mkt om det men tycker det är bättre med erfarenheter :)
Jag är rätt känslig med hormoner, har endel humörsvängningar när jag ska ha mens och får väldigt ömma bröst och blir svullen i magen innan mens. Under ÄL har jag inte känt så mkt men har heller inte haft riktig koll på när jag haft ÄL pga oregelbundna cykler sen jag slutade med minipiller. Har mest försökt förstå mig på min kropp efter många år med piller. Inte "analyserat" mitt mående så mkt.
Men denna månad har jag varit ganska säker på att jag haft ÄL någon gång mellan 21/7 och 26/7. Enligt min app var ÄL igår. Har känt mig rätt pigg och inte haft några ömmande bröst etc. Är på semester så haft sex varje dag utom en under dessa dagar. Men igår och idag så hände något, alltså jag har varit så sjukt TRÖTT! Helt utslagen! Igår hade jag även lite smärtor på ena sidan av ländryggen vilket jag inte brukar ha kring ÄL. Idag haft lite spänningar i nedre delen av magen, på båda sidorna.. Och som sagt helt utslagen och lite nedstämd.
Någon som känner igen sig?
PS. Skrev in mig i BIM (8/8 ungefär) men har fallit ur..
ereywin menar du att det är något som är fel om man bara har 10 dagar mellan äl och mens?? Någon annan som kan något om detta?
Nja ibland måste de nog släppas två eftersom de finns tvåäggs tvillingar ;) men mer än så vet jag inte om de haha.. åh va spännande! När ska du testa?
Så här? Haha är ny här så kan inte så mycket än sorry :)