Thisdream skrev 2017-07-27 23:16:15 följande:
Ja de var en chock men en bra sådan haha!..
Hoppas din äl kommer snart och att det tar sig för dig ! Jag hoppas innerligt att vi lyckas denna månaden :). Känner idag av nån konstig smärta som går bak i ryggen på höger sida. Jag undrar vad de kan vara. :D. Men men "bara" 12 dagar kvar till bim hahaha..
Ja sonen här hemma är avis på sina kompisar som fått syskon. Han frågar vart man kan köpa dom och när det är hans tur att få syskon. Haha.. sen när man är ute någonstans och de är en bebis där säger han alltid " åh mamma, titta där ! En bebis " han är sså söt.. och tar hand om alla små på dagis :)
haha ja de va ju skönt iaf xD
jaa fy, är ju flera dagar kvar!! jobbigt, hoppas att den kommer som den ska bara xD. får sexa till de rejält varannan dag lr nått nu ^^, jag e riktigt hypad haha, har redan namn klara för båda könen och mellannamn ^^ så bara längtar att se vad de blir sen . så nu vill jag ha ÄL och sen BIM och sen jävlar ett pluss fort xD
näää sååå söööt hahah :D.. min äldsta vill inte ha fler syskon xD men detta e den sista sedan steriliserar jag mig hehe, skulle egentligen steriliserat mig efter förra men då vart jag inte över 25 i samband med förlossningen och då kände jag sen att jag vill iaf ha 1 till innan jag steriliserar mig. så de blir denna gången ^^ (kan ju alltid hoppas på tvillingar haha)
väldig gullig son du har hehe :D han kommer ju bli lyckligast av alla sen när de väl ska bli ett syskon :D