• Thisdream

För oss med bim AUGUSTI 2017

Naniismamma skrev 2017-07-27 11:19:03 följande:

jag har endast fått rejäl trötthet varje gång som första tidiga tecken.. ^^

Med sonen var första tecken som jag upplevde halsbränna. . Rejäl sådan .. hade inte ens försökt bli gravida då sambo och jag bara vart tsm i 3 månader :O ( men vi visste ATT de kunde ske då jag inte hade preventivmedel) . Vet egentligen inte varför jag tog ett test pga halsbrännan men magkändlan sa nått. Och visst var jag gravid hhaha.
  • Thisdream
    Naniismamma skrev 2017-07-27 12:36:41 följande:

usch jag har bara upplevt lite halsbränna men längre in i graviditeten.

hehee magkänslan e allt bra ibland asså ^^, jag o sambon blev gravida efter 7 månader tsm hade inget skydd från start heller hehe.. båda var beredda men när jag berättade höll han på o svimma xD

såååå härligt när man får plus på stickan när man vill de :D längtar så på att ens få testa xD.. har sån abstinens att jag vill testa nu fast jag har äl den 4-5 isch o xD hahahaha

De sjukaste för oss var nämligen att jag hade hört av läkare att de misstänkte pco. Med mitt ex försökte vi i nästan 1 år men de lyckades inte ich de var då jag fick höra att jag förmodligen hade pco , swn hände lite grejer och vi gick isär.. träffade sedan min nuvarande och jag berättade detta för honom så vi fick en sån chock när vi helt random plussade så snabbt haha och den där halsbrännan fick jag stå ut med i 9 månader. Så nu är sonen 3 och vi vill ha syskon :) går dock trögt. Har ett X i bakgrunden också. Men vi hoppas de tar sig denna månaden .. precis haft äl så nu är de den sega väntan på bim haha.
  • Thisdream
    Naniismamma skrev 2017-07-27 11:19:03 följande:

jag har endast fått rejäl trötthet varje gång som första tidiga tecken.. ^^

Såg nu att jag citerat fel haha. Va ju egentligen ulrika som frågade hahahaha.. jösses
  • Thisdream
    Ulrika34 skrev 2017-07-27 11:08:45 följande:

Ni som har barn sen innan eller en gradivitet bakom er, vilket har varit era första gradivitet- tecken? Jag har alltid fått metallsmak i munnen och kaffet smakar inte lika gott som det brukar, har sällan upplevt illamående.

Med sonen var första tecken som jag upplevde halsbränna. . Rejäl sådan .. hade inte ens försökt bli gravida då sambo och jag bara vart tsm i 3 månader :O ( men vi visste ATT de kunde ske då jag inte hade preventivmedel) . Vet egentligen inte varför jag tog ett test pga halsbrännan men magkändlan sa nått. Och visst var jag gravid hhaha. Råkade citera fel person så nu hoppas jag att jag gjort rätt haha.
  • Thisdream
    Naniismamma skrev 2017-07-27 21:48:49 följande:

ahaaa ja då förstår jag verkligen att man blev lite chockad då xD  .. nä fyyy usch hoppas jag slipper halsbränna denna gången med om jag blir gravid då förstås ^^,

aaw :D ena min är 3 också :) .. håller alla tummar o tår :D.. nu väntar jag på ÄL o sen blir de denna dumma långa väntan på BIM också xD fyy!! haha

Ja de var en chock men en bra sådan haha!..

Hoppas din äl kommer snart och att det tar sig för dig ! Jag hoppas innerligt att vi lyckas denna månaden :). Känner idag av nån konstig smärta som går bak i ryggen på höger sida. Jag undrar vad de kan vara. :D. Men men "bara" 12 dagar kvar till bim hahaha..

Ja sonen här hemma är avis på sina kompisar som fått syskon. Han frågar vart man kan köpa dom och när det är hans tur att få syskon. Haha.. sen när man är ute någonstans och de är en bebis där säger han alltid " åh mamma, titta där ! En bebis " han är sså söt.. och tar hand om alla små på dagis :)
  • Thisdream

Jag har bim om 4 dagar.. jag har haft smärta i magen som gått ut i ryggeb ,så var inne på gyn i onsdags (4 el 5 dagar efter äl ) Dom hittade en 38mm stor gulkroppscysta.. hon sa att dom ofta ser detta på kvinnor i fertil ålder och hon sa att ibland kan men även se detta i tidig grav.. tog ett test idag men negativt. Någon som haft en gulkroppscysta (corpus luteum) och visat sig vara gravid ?. Har läst massa ang detta och de står både bra och dåliga saker.. när jag äntligen lyckats få äl på rätt sida så blir där en cysta :/ ( har bara en äggledare)

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017