För oss med bim AUGUSTI 2017
jag har endast fått rejäl trötthet varje gång som första tidiga tecken.. ^^
usch jag har bara upplevt lite halsbränna men längre in i graviditeten.
hehee magkänslan e allt bra ibland asså ^^, jag o sambon blev gravida efter 7 månader tsm hade inget skydd från start heller hehe.. båda var beredda men när jag berättade höll han på o svimma xD
såååå härligt när man får plus på stickan när man vill de :D längtar så på att ens få testa xD.. har sån abstinens att jag vill testa nu fast jag har äl den 4-5 isch o xD hahahaha
Ni som har barn sen innan eller en gradivitet bakom er, vilket har varit era första gradivitet- tecken? Jag har alltid fått metallsmak i munnen och kaffet smakar inte lika gott som det brukar, har sällan upplevt illamående.
ahaaa ja då förstår jag verkligen att man blev lite chockad då xD .. nä fyyy usch hoppas jag slipper halsbränna denna gången med om jag blir gravid då förstås ^^,
aaw :D ena min är 3 också :) .. håller alla tummar o tår :D.. nu väntar jag på ÄL o sen blir de denna dumma långa väntan på BIM också xD fyy!! haha
Jag har bim om 4 dagar.. jag har haft smärta i magen som gått ut i ryggeb ,så var inne på gyn i onsdags (4 el 5 dagar efter äl ) Dom hittade en 38mm stor gulkroppscysta.. hon sa att dom ofta ser detta på kvinnor i fertil ålder och hon sa att ibland kan men även se detta i tidig grav.. tog ett test idag men negativt. Någon som haft en gulkroppscysta (corpus luteum) och visat sig vara gravid ?. Har läst massa ang detta och de står både bra och dåliga saker.. när jag äntligen lyckats få äl på rätt sida så blir där en cysta :/ ( har bara en äggledare)