• Jokri85

För oss med bim AUGUSTI 2017

STORT GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT!

:)

• Jokri85
    Kivvan skrev 2017-08-02 11:36:53 följande:

Nu blev det plötsligt verklighet. Jag började skratta för mig själv. Ska överraska sambon ikväll!

första försöket, jag är så lycklig!

Grattis :D

Vad roligt! Ska själv ha mitt första ÄL test om cirka 2 veckor...så kul att börja försöka med nr2 :D

Lycka till!
  • Jokri85
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-03 21:01:56 följande:

Tusen tack tjejer! Jag är såå lycklig! Sjukt att det tog sig på första försöket! Wiiee!!

Grattis till er! :D är det första barnet?

Själv ska vi börja försöka till barn nr 2 nu om någon vecka har jag första ÄL efter p piller stopp. Så spännande..
  • Jokri85
    AishaK skrev 2017-08-03 21:43:00 följande:

Eftersom att vi alla har olika lång lutealfas, ni som har plussat, hur många dagar efter äl plussade ni?

Åh vilken intressant fråga :D Ska bli kul att läsa allas svar på den :)
  • Jokri85
    mjaomjao skrev 2017-08-04 15:43:27 följande:

Ok! Wow! Ska försöka inte testa förrän /om mensen uteblir..

Så tänkte jag med. Att ej testa förrän om jag märker om mensen är sen. Det kostar pengar att köpa tester och man blir så besviken...bättre mensen visar sig.... eller inte ...såklart ;)
  • Jokri85
    evve88 skrev 2017-08-04 16:11:24 följande:

Tänkte bara säga att Mina test var positiva.

Testade med clearblue digital nu och det visade "gravid" : D lycka till alla!!

Åhhh vad kul! GRATTIS! :D

Blir helt pirrig i kroppen för er som lyckas...minns hur det var med vår första...

Hoppas på ett plus jag med snart...

Hur tänker ni alla angående när barnet ska komma? Alla är ute efter sommarbarn 2018 eller spelar det mindre roll för er när? :)
  • Jokri85
    mjaomjao skrev 2017-08-04 16:29:31 följande:

Heja denna inställning :P

:p ska bara hålla fast vid den också och inte skena iväg ;) :)
  • Jokri85
    evve88 skrev 2017-08-04 21:12:15 följande:

Tack!! Jaa man blir helt lycklig och pirrig!! Precis som med första :D vi har bara kört på och inte brytt oss alls, tar de sig så tar de sig :) hur går det för er??

Åh härligt. Är det ert andra nu då? Hur lång tid tog det?

Vi ska börja försöka om ca 1 vecka...första försöket :D
  • Jokri85
    evve88 skrev 2017-08-05 10:25:23 följande:

Ja det är vårt andra :) första barnet tog sig på första försöket och nu tog de 5 månader!! Åh så spännande!! Lycka till :D

Tog det 5 månader med CB dubbelhormonindikator?

Vår plan är att använda den nu direkt från första försöket för att öka våra chanser.... hoppas det hjälper...
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017