För oss med bim AUGUSTI 2017
i mars fick jag utslag på äl + 7 annars har jag + runt bim.
i mars fick jag utslag på äl + 7 annars har jag + runt bim.
Följde ert tips och köpte CB - tror jag har ÄL när som, ska jag testa varje morgon då?
Tack för svar! Läst och ska testa imorgonbitti, enligt mina stickor från testlagret så är det nära ÄL nu, försöker få koll på min cykel. Spännande men lång väntan :)
Lite nyfiken, Hur gamla är vi här inne?
Jag är 34 år, har 4 barn födda 04-07-10-12.
Jag är 30, och maken är 35. Ingen av oss har barn.
NC meddelade mig idag att jag hade äl på cd22 (är på cd29 idag). Tydlig och fin temphöjning. Men jag hade massa äl-sekret några dagar tidigare (cd 17-19), och äl-test cd 18, 20 och 22 var alla negativa, även om testet cd 18 hade ett teststreck som var tydligare än alla efterföljande tester. Kan jag ha haft äl cd19? Tog ju inget test då...
Hur som helst, det är inget jag kan göra nu. Bara vänta. Nästa cykel ska jag testa dagligen från typ cd 11! Bim -2, -3 eller -5... Underbart med oregelbunden cykel...
Ingen som helst aning om vad min cykel pysslar med! Hade gett upp hoppet om ÄL denna cykel eftersom det nu är 18 dagar sedan mensens första dag.
Tog ett test innan idag mest för jag mådde skumt som jag brukar vid ÄL och då fick jag en blinkande smiley på min CB-indikator. Nu till min fråga, den blinkade inte igår men idag, hur gör jag bäst. Mysa med mannen varje dag några dagar framöver eller när tror ni ÄL sker? Någon med erfarenhet av CB och hur många dagar före ÄL som den börjar blinka?
Ingen som helst aning om vad min cykel pysslar med! Hade gett upp hoppet om ÄL denna cykel eftersom det nu är 18 dagar sedan mensens första dag.
Tog ett test innan idag mest för jag mådde skumt som jag brukar vid ÄL och då fick jag en blinkande smiley på min CB-indikator. Nu till min fråga, den blinkade inte igår men idag, hur gör jag bäst. Mysa med mannen varje dag några dagar framöver eller när tror ni ÄL sker? Någon med erfarenhet av CB och hur många dagar före ÄL som den börjar blinka?
Intressant hur kroppen fungerar för med dottern var jag som en klocka, denna gången är det som en jädrans skattjakt med felritad karta för att hitta ägglossning haha.. nu har jag hittat den men totalt ologiskt, inte ens min app godkänner att jag lägger in ägglossning nu! Jag började testa med stickor en vecka efter mensens slut! Lycka till!
Tack för svar! Så klurigt alltihop haha.. Stegring i fem dagar, jisses då vet jag vad kvällarna kommer innebära! Mannen lär vara glad iaf ;) Hur går det för dig?
Lång väntan men väl värd när det väl tar sig <3