• 5467

För oss med bim AUGUSTI 2017

VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-17 09:38:09 följande:

Kunde inte hålla mig från att ta ett test igår morse, trots att det är tiiidigt. Vrålnegativt, som jag ju egentligen förväntade mig (BIM typ 24-25). Tänkte att eftersom jag känner lite symtom så borde det kunna visa pos också jag har, nästan ända sedan ÄL, lite molvärk till och från under dagarna. Sen brukar jag ha ömma bröst mellan ÄL och mens men har nu bara ömma bröstvårtor (vilket jah haft vid tidigare graviditeter). Har även lite halsbränna på kvällarna och känner mig inte sugen på mat. Hoppas verkligen att jag inte bara inbillar mig symtom! Tar nog ett nytt "testa tidigt" i helgen.... vadå hålla ut, haha.

Har liknande symptom som du har! Testade också igår, med bim 24e...... Hahah... Rulla och hålla tummarna!
  • 5467
    oONinniOo skrev 2017-08-17 10:08:53 följande:

Fortfarande samma svaga streck som det varit i flera dagar. Så nu ger jag upp och får inse att mensen kommer till helgen.. Nytt försök igen då. Någonstans hade jag hoppats på att det skulle gå fortare än med sonen (tog 17 månader), men jag antar att så inte lär bli fallet..

Vissa testar inte positivt förrän långt efter bim. Så försök sätt fokus kring annat och invänta helgen, lättare sagt än gjort jag vet ;) Vi håller tummarna!
  • 5467
    Nutnut skrev 2017-08-17 19:48:12 följande:

Har ont i magen idag.. betyder säkert inget men en reflektion iaf. Någon av er som fått ont i magen innan bim?

Jag har haft ont i magen på lite olika sätt varje dag från några dagar innan äl denna cykel hittills. Bim 24e.

Har hänt tidigare att jag har haft mol i princip en hel cykel tidigare så vetesjutton.
  • 5467
    Ulrika34 skrev 2017-08-17 20:45:49 följande:

Vilka är vi som väntar på bim? Jag väntar än med 10 långa dagar kvar!

Väntar, 24e augusti. Om det inte är en ruckad cykel, isf till nästa helg.. långtradigt! Hur mår du?
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-19 21:06:37 följande:

Mensömma bröst som vanligt. Bim på torsdag! Dudå? För mig känns d som mensen kommer tyvärr ..

Juste vi synkar bim! :)

Otroligt ömma tunga bröst, yrsel och mol+ svullen mage. Kan ju verkligen vara pga vad som helst.

Har dock börjat tro att färre eller inga symptom = plus.

Men vi håller tummarna!
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-20 00:17:49 följande:

Ja samma här! Hade typ hoppats på att inte känna ett skit haha... hur många försök e ni på? Barn sen innan? Kram

Vi har en född 2013. Längtan är stor! Fått två mf med precis 1 år mellan. Har alltid trott jag skulle ha barn med 2, Max 3 år mellan. Ni då? Kram!
  • 5467
    Limpan80 skrev 2017-08-20 08:22:04 följande:

Hej, undrar om jag får vara med?! Har Bim den 31 aug????

Såklart! Har du haft ägglossning än? Någon känning? :)
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-20 11:57:14 följande:

Okej vad trisst :(... håller tummarna! Nej inga barn sen innan, så undrar om man ens är fertil liksom :/

Har ni försökt flera cykler? Jag trodde inte att jag var fertil pga det inte hänt något tidigare med något ex, men vi sa att vi skulle börja försöka och pang poff på första försöket. Denna gång är betydligt mycket svårare!
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-20 12:48:18 följande:

Ah förstår!! Lätt att man får den känslan! Japp vi är på försök 5 som jag då alltså oxå tror går åt h-vete :(

Heja heja! Än håller vi tummarna!
  • 5467

Jag mår så fruktansvärt illa! Halsbränna vissa timmar om dagen i kombination med illamåendet. Urk!

Tyckte mig skymta något svagt på Stickan imorse, bim-3. Håller tummarna!!

• 5467

Lite tydligare streck för mig nu på eftermiddagen. Bim på torsdag! Mitt "märkligaste" men tydligaste symptom utöver illamående och molvärk är att jag vaknar av en energi tiiidigt på morgonen.

Flytningarna har varit rätt tjocka, kritvita blandat med någon dag med mjölkiga.

Hoppas det stegrar!!

• 5467
    Pando skrev 2017-08-24 06:30:49 följande:

Hej allihop!

Jag har BIM - 3 idag. Använde ett vanligt gravtest och fick ett svaaaaaaaagt plus. Men har ju hört talas om de där spökstrecken så tänkte ta ett nytt. Är det nån idé att jag gör ett testa-tidigt test eller bör jag vänta på BIM?

Tjiho! Håller tummarna.

Jag har tagit test dagligen sen bim-5 kanske, svagt som ökat. Dagens veckoindikator på bim visade 2-3.

Så har du test, varför inte? Ska du köpa så kanske du ska hålla dig till bim eller efter. :)
  • 5467
    Pando skrev 2017-08-24 06:30:49 följande:

Hej allihop!

Jag har BIM - 3 idag. Använde ett vanligt gravtest och fick ett svaaaaaaaagt plus. Men har ju hört talas om de där spökstrecken så tänkte ta ett nytt. Är det nån idé att jag gör ett testa-tidigt test eller bör jag vänta på BIM?

Tjiho! Håller tummarna.

Jag har tagit test dagligen sen bim-5 kanske, svagt som ökat. Dagens veckoindikator på bim visade 2-3.

Så har du test, varför inte? Ska du köpa så kanske du ska hålla dig till bim eller efter. :)
  • 5467
    Sere skrev 2017-08-25 07:21:24 följande:

Yes or no?? Har BIM imorgon lördag.

Absolut! :)
  • 5467
    EnPetra skrev 2017-08-25 16:43:05 följande:

jag vet inte? 

Jag ser något, men avvakta och ta ett nytt efter bim.. håller tummarna!!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017