• 5467

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej hej! Jag rullar tummarna fram till bim den 24e. Vilka fler väntar?

bim 24e augusti
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-13 10:24:53 följande:

Oxå Bim 24!! Lyckades ni prick äl tro?

Jag hoppas det! Positivt ältest igår och negativt idag. Ni då?
    bim 24e augusti
  • 5467
    Jooosen skrev 2017-08-13 10:47:09 följande:

Pos äl test i torsdags och äl värk fredags. Sex ons och Tors.... hoppas nuuuu!!

Håller hårt!!
  • 5467
    joshag123 skrev 2017-08-13 19:20:43 följande:

Samma här! Bim den 24e, dagarna går otroligt långsamt just nu..

Heja heja! :)
  • 5467
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 00:20:58 följande:

Vill tillägga att jag drömt om att jag var gravid.

Spännande! Jag drömde att jag var fravid återkommande förra cyklen men blev tyvärr inget plus. Däremot drömde jag natten till dagen jag sedan plussade med första barnet att jag var gravid. :)
  • 5467
    Sandria skrev 2017-08-16 10:05:23 följande:

Hej!

Jag hade ÄL runt 5-6/8 och testade nu.. på ÄL+10. Är der bara jag som ser TVÅ streck. Det är svaaagt men ändå! Ska testa imorgon och övermorgon. Men vad tror ni!!!

BIM om 5dagar*

Wow!! Två streck :))
  • 5467
    Labbet skrev 2017-08-16 10:12:10 följande:

Har haft lite symtom senaste veckan men inget konstigt. Tog ett grav test BIM +1 som var negativ. Tänkte att jag därför skulle invänta mensen. Så när jag upptäckte svag rosa färgad flytning BIM +3, var jag säker på att det var mensen som kommit igång. Men till min förvåning kom det inte mer än så. Ingen blödning. Inga bruna flytningar, inget. Så i morse tog jag ett nytt test clearblue digital som visar åter negativt. Vad är det som händer? Var det en nidblödning? Skengraviditet? Någon som har erfarenhet av detta?

Låter nästan som att det är en trögstartad mens för dig. Har du regelbunden cykel? När var äl?

Men vi håller tummarna än :)
  • 5467
    ereywin skrev 2017-08-16 10:27:39 följande:

Alltså, mina kollegor ville ut och äta sushi idag, på buffé med thai och annat också. Så jag har googlat vad livsmedelsverket säger om det på förmiddagen ifall att... :'D Tänker nog ändå mest satsa på vegetarisk sushi och varm mat, vågar liksom inte riskera något. Känner mig ändå fjantig som håller på såhär, många vet ju inte ens om att de är gravida i det här stadiet :P

Här blir det räksallad! Mums! Dock lite avundsjuk på att du får sushi OCH thai. Får kanske planera om ;)
  • 5467
    Labbet skrev 2017-08-16 14:09:21 följande:

Ja du hade rätt =) mensen kom nu. Känns ändå ganska skönt eftersom man äntligen kan släppa det och sluta fundera. Har hoppats på det där plussat så mycket att kroppen börjar väl ge mig ett spratt eftersom jag vanligtvis är regelbunden plus att jag aldrig varit med om en sådan trög start på mensen tidigare.

Ska självklart satsa igen vid nästa ÄL men ska försöka ha lite bättre förhållningssätt till bebistillverkningen och inte stressa upp tankarna.

Grattis till alla som har plussat!! Önskar er andra som fortfarande väntar lycka till och håller tummarna för er! =)

Visst är det så! Är verkligen som en lättnad när mensen kommer, kunna fortsätta framåt utan fundering. Ladda om :) Håller tummarna!!
  • 5467
    Lilj3 skrev 2017-08-16 14:51:41 följande:

Morgonens test. Strecket syns mycket tydligare och är mer blått i verkligheten .

Sedär! :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017