Börjar bli riktigt frustrerad här! Kan ni hjälpa mig att analysera?
Har haft flera symptom och knappt känt igen mig själv senaste veckorna, om det inte är något måste jag typ söka hjälp... har mått riktigt illa för några dagar sedan (det har gått över), känt lukter, haft värsta PMS i flera dagar (jag som max känner av det en dag/cykel, ibland inte ens det). När jag mådde som sämst testade jag CB early och fick svaaaagt streck på det jag tror/trodde var BIM -5 (se bild). Efter det har jag testat men bara fått negativa. Sista testet på BIM-dagen. Idag är det BIM +3 och ingen mens. Har inte haft superkoll på min cykel innan men brukar aldrig diffa mer än en dag eller två.
Har följt min cykel i appen Flo, och den är korrekt enligt min förra cykel som jag skrivit in. Men som sagt ingen mens... Men när jag kollar min andra app (Clue) så säger den att BIM är i morgon och i så fall stämmer inte ÄL heller!! Den är också räknad utifrån min förra cykel (samma som Flo).
Ser ni det svaaaaga strecket på bilden? Kan jag ha fått spök på CB?
Kan jag ha fått negativa test för att BIM egentligen är imorgon så alla test varit tagna för tidigt?
Eller kan cykeln hoppa från ca +0,3 dagar per cykel (sedan i vintras) till att öka med tre dagar mot förra cykeln?
Är så förvirrad! :/ Vill ju så gärna tro att mitt mående senaste veckorna har en förklaring och jag vill verkligen förstå cykeln så det blir lättare inför kommande ÄL om jag nu inte är gravid....