Inlägg från: Eleonoratösen |Visa alla inlägg
  • Eleonoratösen

Någon som planerar barn nr 4?

Hej Hoppar också in här.

Vi har börjat försöka för en fyra. Vi har en 9 åring, 7 åring och 6 åring och jag längtar så efter bebis nu! 

Tog ut spiralen den 17:e och har inte en susnin när jag har ÄL. Inte haft mens på 1,5år och blödde ett par dagar strax efter den blev uttagen men och försökt testa med ÄL stickor sedan dess. Idag syntes svagt streck på ÄL stickorna när det innan inte synts alls, men det står att vagt steck är negativt. Men vi kör varannan dag så får vi se vad om händer!

• Eleonoratösen
    Mor till Ella skrev 2017-09-04 00:06:38 följande:
    Jag tog ut min p-stav i maj förra året. Blev gravid i augusti och fick ett MA i börja av okt. Efter det har min kropp inte mått så bra. Tappade extremt mycket blod efter MA. Fick 2 påsar blod och 10 behandlingar med iv Järn. Så inte förren i april mådde jag bra igen. Sedan ville min man inte att jag skulle vara över vecka 27 när vi skulle åka på semester över jul i år, Så vi fick vänta att starta verkstaden till juli.
    Åh, så tråkigt och tufft. Vi håller tummarna för ett plus snart!

Jag är väldigt otålig just nu. Känns lite som man börjar" om på nytt nu när de andra är så "stora". Det är skräckblandad förtjusning att vi börjat på riktigt nu när vi pratat om en fyra i drygt ett år!
Svar på tråden Någon som planerar barn nr 4?