Inlägg från: skorpio |Visa alla inlägg
  • skorpio

Någon som planerar barn nr 4?

Har barn födda -02, -04, -12 , å ska plocka ur kopparspiralen den 18e har tidigare sagt att 3 barn inga fler Meeen hihi ack va man kan ändra sej

• skorpio

Men fy så tragiskt , hoppas de blir bättre denna gång för dej! De kanske va "ödet" att du ej skulle behålla de barnet .. håller tummarna för dej nu Har haft illamående oxå (för mig fruktansvärt) men inte så som dej :( .. jag e 36 oxå vet inte hur de kommer gå, tänker att de kan bli svårare, eller ta längre tid, med 3an plussa vi ocå på första försöket Meen som sagt de va 5 år sedan haha

• skorpio

Ja prata med Bm om de finns nå i förebyggande, själv har jag bara köpt upp mif på åksjuke tabletter , sen nå som innehöll ingefära , i hopp om att de ska hjälpa mig OM jag lyckas plussa igen har börjat med folsyra oxå nu, ivrig på tisdag åker spiralen Ut , har bim idag som ej kommit igång, hoppas de ej e rama flod lagom till tisdag :-O Hahaha

• skorpio

Spiral utplockad igår, mens nu, den drog igång 16e sen fit for fight

• skorpio

[quote=77853905][quote-nick]Annam85 skrev 2017-07-19 21:15:17 följande:[/quote-nick]Kul att vi är ett gäng ?

Vi hoppas på Bim någonstans i mitten på aug.

Juli försöket gick inte....

Äl stickor beställda och hoppas kunna få lite extra vägledning med dem, även om jag i regel känner av de ändå... Oki så spännande har läst om dessa äl stickor lite här inne bara vet dock ej hur de funkar kanske får köpa de oxå , funderade på att checka tempen ocå , ligger normalt på 36.2 den ska väl bli högre vid äl Om jag fattat rätt? Känns lite ovisst nu när jag e äldre om de kan bli svårare att plussa än tidigare tänker jag ? Karln min e eld å lågor igen iallafall , skall dock resa till familjen nu på semestern lagom under äl Hahaha dela stuga med barnen :-O hmm hur ska detta gå haha få se hoppas vi får till lite mys ändå hehe

• skorpio

Hmmm mitt svar blev man flätat med din text :-/ skumt , inte så haj på familjelivs funktioner haha

• skorpio
    Mor till Ella skrev 2017-07-19 21:53:21 följande:

Jag var på mammografi idag och de tog cellprov på knutan. Så nu är det bara att vänta ca 1 vecka på svar.

Men hu så jobbigt , håller tummar på bra resultat
  • skorpio

Ok e din mens beräknad idag? Kan ju ta nån dag innan de plussar oxå , Jag har äl nu , trots semester på Gotland å delar stuga med alla 3 barnen har vi lyckats få till de mån, ons , tor , å idag sön! Hahaha skall ha mens 13e tror jag så jag får gott vänta ett tag med å testa

• skorpio

Jo fick till de ett par ggr till , men av nån anledning känns de i mig att de ej lyckas :-/. Mycat81 .. Usch drygt förstår att du mor till Ella vill de, jobbigt när de blir negativt å ändå utebliven mens jag själv får bara vänta nu å se vad som händer.... vet föresten inte hur man gör för att kopiera nåns text så jag kan svara direkt på den hm hehe , :-O

• skorpio

[quote=77896893][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-08-04 23:24:25 följande:[/quote-nick]Idag kom mensen på Bim + 4/5. Så nu har jag 32 dagar mellan mensen. Så bör väl räkna ägglossning på dag 16 alltså blir det nu 20 aug. Och Bim 5/9.[/. Men oj, fast e du säker den fortsätter blir bli så sen som 32 dagar? Jag menar även om den blev de denna mån, kan va tillfälligt, så va på Din vakt, å ha sex tidigare än du räknat ut nu oxå, så du kör regelbundet hela mån å inte bara då kring dag 16 ... jag blev nojjig igår , hade ju äl den 30e men tycker jag haft flytningar nu så blev sex igår igen för säkerhets skull :-O

• skorpio

[quote=77897212][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-08-05 07:37:10 följande:[/quote-nick]Vi har sex varannan dag ca. Vi kommer ha sex varannan dag mellan dag 14 och 26. Så får vi hoppas på ett + då istället.[/quot Oki håller tummarna

• skorpio
    Mor till Ella skrev 2017-08-15 09:02:51 följande:

Grattis!!!!

Så kul för er.

Ja spännande ska boka tid till bm nu
  • skorpio
    Annam85 skrev 2017-08-15 21:32:13 följande:

Jodå gått bättre denna månad. Plussade i fredags, tydligt plus. Har "bim" imorgon onsdag. Har haft väldigt oregelbunden mens innan 27-40 dagar. Men oftast runt 30 dagar så det jag gått efter.

Vet ju dessutom när jag hade äl ????

Vilken vecka är du i scorpio?

Beräknad enligt app 19/20 april va blir de? 4+6 ? Skulle haft mens den 13e aug ! Kan de stämma ?
Svar på tråden Någon som planerar barn nr 4?