Inlägg från: Charlotte N |Visa alla inlägg
  • Charlotte N

desperat efter råd angående min 3-åring

Du verkar totalt galen. Kolla hennes rumpa tre gånger på ett par timmar när stackarn sover? Hon kommer knappast dö om hon skulle ha mask. Vad är du så rädd för?

• Charlotte N
    MS12 skrev 2017-07-04 20:45:40 följande:

Fast man vill gärna veta om ens barn har mask eller inte. Jag vet inte om du missade att jag skrev att jag är gravid i vecka 39, har mycket hormoner i kroppen och att sanera samt städa hysteriskt direkt efter förlossning känns inte riktigt kul....

Fast man kan inte bete sig hur som helst (hålla på och kolla hysteriskt i sovande människors rumpor till exempel) och skylla allt på graviditeten.
  • Charlotte N
    MS12 skrev 2017-07-04 21:06:07 följande:

vi har redan behandlat 3 gånger, först med 2 veckors mellanrum sedan med 10 dagar och sist var för 8 dagar sedan...jag kollar inte hela tiden längre utan när hon säger att hon har ont....
    hon hade ett myggbett häromdagen och uttryckte att det kliade på myggbettet så jag tror hon kan skilja mellan ont och kli..
    Nu var det inte riktigt det jag efterfrågade i tråden, läs igenom ordentligt och svara om ni har några vettiga svar :)

Vettigt svar: Lägg ner. Tänk inte på det. Hittar ni sen mask tar ni det då.
Svar på tråden desperat efter råd angående min 3-åring