Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Så otroligt våt!

Ja. Antingen är ni för våta för att ni är sprängkåta och då gärna undviker sex eller så är ni för torra och då, förståeligt, vill man undvika sex.

Låter ju dock som du skrivit lösningen själv. Eftersom du menar att det är skönt för er båda när du inte är sugen och våt kanske ni skulle kn*lla vid dom tillfällena för större njutning?

• Anonym (Reptilhjärnor)
    CinnamonGirl skrev 2017-06-30 14:47:22 följande:

Jag undviker absolut inte sex trots att det inte känns så mycket.

Okej. Men ni kanske skulle ha själva in-ut när du inte är våt då, för man vill väl ändå ha största möjliga njutning?!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:17:31 följande:

inte i den mängden ts pratar om, då har du inte stött på problemet med att en för våt fitta skapar så lite friktion att det inte längre är skönt. gå ner och slicka hjälper inte i detta läge. du håller på att knulla, köra ut och in, plötsligt är så plaskvått att det inte känns längre. ni vill båda fortsätta, ingen av er vill ta en paus och slicka. torka av snabbt, sen fortsätt knulla.

Men åsynen av den glansen, den glansen :)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:51:07 följande:

När man drar ut menar du? Kuken blänker och glänser, ja. Men det måste torkas av!

Ja. Då pratar vi kåtslag, herregud!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:56:06 följande:

Du ser inte problem med för lite friktion?

Jo, men det hindrar mig inte från att gilla vad jag ser. Om det inte är oskönt för henne är det lugnt för mig. Fast så njuter jag av sex mest med mina sinnen också.
Svar på tråden Så otroligt våt!