• CinnamonGirl

Så otroligt våt!

Jag har ett problem som väl egentligen inte borde vara ett problem... jag blir bara så fruktansvärt våt när jag blir upphetsad! Det är ett problem i och med att jag har svårt att känna mannen när han är i mig, och han tycker inte det känns så mycket heller, och då är han ganska välutrustad. Det märks sån skillnad när jag inte är lika upphetsad, jag känner verkligen hans härliga stånd och det märks att han gillar det också, för han kommer så fort.

Svårt att påverka detta kanske, och det är ju så härligt att vara så kåt och full av lust...

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Så otroligt våt!
  • Anonym (sjöblöt)

Verkar vara otroligt vanligt att bli för våt bland kvinnor. Lite konstigt hur naturen tänkt där? Vissa måste ju lägga handdukar och killar klagar över dålig friktion samtidigt som kvinnorna inte njuter lika mycket av mannens rörelser, Våthet/kåthet ökar dessutom med åldern enligt mycket forskning och egna erfarenheter. Kanske måste avancera uppåt till mer välutrustade män ju äldre man blir;)

• Anonym (pomp)
    CinnamonGirl skrev 2017-06-30 13:00:20 följande:

Jag har ett problem som väl egentligen inte borde vara ett problem... jag blir bara så fruktansvärt våt när jag blir upphetsad! Det är ett problem i och med att jag har svårt att känna mannen när han är i mig, och han tycker inte det känns så mycket heller, och då är han ganska välutrustad. Det märks sån skillnad när jag inte är lika upphetsad, jag känner verkligen hans härliga stånd och det märks att han gillar det också, för han kommer så fort.

Svårt att påverka detta kanske, och det är ju så härligt att vara så kåt och full av lust...

Du behöver naturligtvis en kille som har lite omkrets! Be din kille pumpa upp den en kvart innan så ska du se att han tränger ut dig mer.
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Ja. Antingen är ni för våta för att ni är sprängkåta och då gärna undviker sex eller så är ni för torra och då, förståeligt, vill man undvika sex.

Låter ju dock som du skrivit lösningen själv. Eftersom du menar att det är skönt för er båda när du inte är sugen och våt kanske ni skulle kn*lla vid dom tillfällena för större njutning?

• CinnamonGirl
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-30 14:39:09 följande:

Ja. Antingen är ni för våta för att ni är sprängkåta och då gärna undviker sex eller så är ni för torra och då, förståeligt, vill man undvika sex.

Låter ju dock som du skrivit lösningen själv. Eftersom du menar att det är skönt för er båda när du inte är sugen och våt kanske ni skulle kn*lla vid dom tillfällena för större njutning?

Jag undviker absolut inte sex trots att det inte känns så mycket.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    CinnamonGirl skrev 2017-06-30 14:47:22 följande:

Jag undviker absolut inte sex trots att det inte känns så mycket.

Okej. Men ni kanske skulle ha själva in-ut när du inte är våt då, för man vill väl ändå ha största möjliga njutning?!
  • Anonym (Man)

Min fru och jag har lite samma problem. När hon blir superkåt/våt så brukar vi ta en paus med penetrering, antingen gå över till oralsex, analsex eller pilla henne en stund med fingrarna (mer klitorisfokus).

Efter att hon kommit en gång så brukar hon torka upp lite efter nån minut eller 2, och då kan vi fortsätta med petetrering igen. Så gör vi i alla fall...

• Lillkillen

För oss med lite större utrustning så är det dubbelt bra om det är väldigt vått, friktionen blir mindre och man kan hålla sig en liten stund till !

• Rambo69
    CinnamonGirl skrev 2017-06-30 13:00:20 följande:

Inga problem, jag hade slickat länge å väl, sen knullat. Ni får prova det.
  • Herrensomheter

En tjej kan inte bli för blöt i mitt tycke. Ju mer desto bättre Tungan ute

En torr tjej är väl som en kille utan stånd? Direkt avtändande för de flesta tjejer med en slak?
    Blöt fitta = bra evolutionärt, och dessutom feministiskt: bara kåta tjejer tänder oss killar (dvs de flesta av oss, säkert 98%), och dessutom omöjligt att penetrera en torr slida (om ej våld användes).

Tyvärr stämmer det inte att kvinnor blir blötare och blötera med åren. Faktum är att tvärtom gäller. Som tur är finns glidmedel.

Svar på tråden Så otroligt våt!