• CinnamonGirl

Så otroligt våt!

Jag har ett problem som väl egentligen inte borde vara ett problem... jag blir bara så fruktansvärt våt när jag blir upphetsad! Det är ett problem i och med att jag har svårt att känna mannen när han är i mig, och han tycker inte det känns så mycket heller, och då är han ganska välutrustad. Det märks sån skillnad när jag inte är lika upphetsad, jag känner verkligen hans härliga stånd och det märks att han gillar det också, för han kommer så fort.

Svårt att påverka detta kanske, och det är ju så härligt att vara så kåt och full av lust...

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Så otroligt våt!
  • Anonym (sjöblöt)
    Herrensomheter skrev 2017-06-30 19:05:27 följande:

En tjej kan inte bli för blöt i mitt tycke. Ju mer desto bättre Tungan ute

En torr tjej är väl som en kille utan stånd? Direkt avtändande för de flesta tjejer med en slak?
    Blöt fitta = bra evolutionärt, och dessutom feministiskt: bara kåta tjejer tänder oss killar (dvs de flesta av oss, säkert 98%), och dessutom omöjligt att penetrera en torr slida (om ej våld användes).

Tyvärr stämmer det inte att kvinnor blir blötare och blötera med åren. Faktum är att tvärtom gäller. Som tur är finns glidmedel.

Så lustigt att bli emotsägen av en man över sin biologi. Jag kan ju bara prata för mig själv och mina allra närmsta (inte hela kvinnosläktet) Och i vårta fall har det fördubblats sedan 20-års åldern så även kåtheten Och de hänger ju som bekant ihop;)
  • Herrensomheter

Du kanske är ett undantag? Grattis!

"Vaginal dryness can affect any woman, however after the menopause it is very common, affecting over half of post-menopausal women aged between 51 and 601. This article will help you to understand vaginal dryness, the symptoms, causes and treatment, and allow you to approach your GP with confidence. It will help you to understand that you are not alone in suffering from this common condition, and encourage you to take the first steps towards regaining your sexual confidence and quality of life."

• Anonym (sjöblöt)
    Herrensomheter skrev 2017-06-30 19:46:44 följande:

Du kanske är ett undantag? Grattis!

"Vaginal dryness can affect any woman, however after the menopause it is very common, affecting over half of post-menopausal women aged between 51 and 601. This article will help you to understand vaginal dryness, the symptoms, causes and treatment, and allow you to approach your GP with confidence. It will help you to understand that you are not alone in suffering from this common condition, and encourage you to take the first steps towards regaining your sexual confidence and quality of life."

Min herre det är inte blötheten i sig som blir mindre det är möjligen tjockleken på vätskan som blir tunnare och slemhinnorna som blir skörare varför de får med problem med infektioner och smärta mm- Men kåtheten har jag aldrig hört nån som förlorat eller förmågan att plaska ner ett lakan med rätt älskare:)
  • PeterGB3G

Varit med om detta och ett enkelt sätt är helt enkelt att torka bort lite av det våta. Dra ut kuken, torka av den med en handduk. Det går på två sekunder. Bara linda runt och krama en gång. Torka sen fittan med handen. Kör in och fortsätt. Upprepa vid behov.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Rambo69
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 09:18:00 följande:

Varit med om detta och ett enkelt sätt är helt enkelt att torka bort lite av det våta. Dra ut kuken, torka av den med en handduk. Det går på två sekunder. Bara linda runt och krama en gång. Torka sen fittan med handen. Kör in och fortsätt. Upprepa vid behov.

Torka med handuk? Jag slickar i mig min frus vätskor.
  • PeterGB3G
    Rambo69 skrev 2017-07-02 10:14:56 följande:
    Torka med handuk? Jag slickar i mig min frus vätskor.
    inte i den mängden ts pratar om, då har du inte stött på problemet med att en för våt fitta skapar så lite friktion att det inte längre är skönt. gå ner och slicka hjälper inte i detta läge. du håller på att knulla, köra ut och in, plötsligt är så plaskvått att det inte känns längre. ni vill båda fortsätta, ingen av er vill ta en paus och slicka. torka av snabbt, sen fortsätt knulla.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:17:31 följande:

inte i den mängden ts pratar om, då har du inte stött på problemet med att en för våt fitta skapar så lite friktion att det inte längre är skönt. gå ner och slicka hjälper inte i detta läge. du håller på att knulla, köra ut och in, plötsligt är så plaskvått att det inte känns längre. ni vill båda fortsätta, ingen av er vill ta en paus och slicka. torka av snabbt, sen fortsätt knulla.

Men åsynen av den glansen, den glansen :)
  • PeterGB3G
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-02 10:46:31 följande:
    Men åsynen av den glansen, den glansen :)
    När man drar ut menar du? Kuken blänker och glänser, ja. Men det måste torkas av!Glad
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:51:07 följande:

När man drar ut menar du? Kuken blänker och glänser, ja. Men det måste torkas av!

Ja. Då pratar vi kåtslag, herregud!
  • PeterGB3G
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-02 10:53:15 följande:
    Ja. Då pratar vi kåtslag, herregud!
    Du ser inte problem med för lite friktion?
  • Rambo69

Slicka mera fitta, knulla, slicka fittaTungan ute

• Anonym (Reptilhjärnor)
    PeterGB3G skrev 2017-07-02 10:56:06 följande:

Du ser inte problem med för lite friktion?

Jo, men det hindrar mig inte från att gilla vad jag ser. Om det inte är oskönt för henne är det lugnt för mig. Fast så njuter jag av sex mest med mina sinnen också.
  • PeterGB3G
    Rambo69 skrev 2017-07-02 10:59:52 följande:

Slicka mera fitta, knulla, slicka fittaTungan ute

Gillar din tjej att växla på det sättet? Slicka bäst för sig. När man väl kommit igång vill hon bli rejält knullad utan avbrott.
  • stego

I en blöt fitta kan knippressen kännas lika mycket som i en lite blöt fitta, Om det är *väldigt* blött, pröva torka av med handduk.

• Sam Ståhl

En eller flera fontänorgasmer som åstadkommer väldigt mycket väta som rinner ur (behöver inte vara sprut, kan också rinna) kan också upplevas som väldigt blött.

Den vätskan är dock väldigt rinnig och tunn, inte så mycket karaktär av glidslem, men blött till tusen kan det bli.

Låter utifrån kommentarer här att man upplever väldigt olika och människor är ju väldigt olika. En del skapar väldigt mycket naturligt av glidmedel, stor försats från killen och rikligt slidsekret från tjejen, andra kanske särskilt äldre kvinnor kan få mindre slidsekret. Naturlig variation och en omställning av kroppen vid åldrande som också är naturligt.

Upplever man det som ett problem, för torrt eller för blött torde det inte vara nån stor grej att lösa lagom glid.. 

Svar på tråden Så otroligt våt!