• Lill90

Gravid?

Vad tro ni??? beräknad bim om 6 dagar. Detta är med early test

• Svar på tråden Gravid?
  • carrolinea
    Lill90 skrev 2017-07-03 13:48:16 följande:

Fick detta på cb digital

Vad stod det?

Jag tog ett RFSU idag men det var sådär
  • Lill90

Det blev en bok så de funkade inte men borde de bli sträck under är negativt? Ha du bild?

• carrolinea
    Lill90 skrev 2017-07-03 19:30:32 följande:

Det blev en bok så de funkade inte men borde de bli sträck under är negativt? Ha du bild?

• carrolinea

[quote=77808768][quote-nick]carrolinea skrev 2017-07-03 20:15:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Ska ta ett nytt imorgon :)

• carrolinea
    Lill90 skrev 2017-07-04 18:06:11 följande:

Hur ha det gått?

Började blöda nu :(

För dig då?
  • carrolinea
    Lill90 skrev 2017-07-04 19:48:09 följande:

Samma här Då få vi se tills nästa månad

Men konstigt att testen visar positivt.

Häng på i vår Facebookgrupp om du vill vi som försöker. Men då får du skicka ett meddelande här med ditt namn aå jag hittar dig där.
  • Asale

Hej, jag undrar också om jag kan vara gravid eller om jag bara inbillar mig... jag hade min första mens dag 29 maj och sista mens dag 3 juni. Efter mens slut har jag testat med clearblue ägglossningstest och den 12 juni visade den en fast glad gubbe.

Jag räknade att min mens skulle komma igen den 26 juni. För den har varit regelbunden sen jag slutade med p piller (mitten av april) Mensen kom tillbaka direkt när jag slutade med p piller. Men min mens kom aldrig den 26 juni och nu är den 10 dagar sen.

Har värk vid nedre delen av magen och på båda sidor samt ibland vid sidan av ryggen/ländryggen.

Har varit jätte trött inte orkat stiga upp på morgonen. Hade för kanske 5 dagar sedan en jätte jätte ljusrosa flytning i samband med toalett besök. Då tänkte jag att nu kommer den. Men nej. Bara det och inget mer. Efter det har det varit helt rent och inte det minsta spår av blod. (???) Vad tror ni det kan vara? Har förövrigt gjort grav.test kring när mensen borde kommit. men dom visade negativt. Efter det har jag inte tänkt så mycket på detta. Men nu börjar jag tänka mer för jag känner som en våg av svag muskelryckningar och alltid känner jag något svagt i nedre delen av magen.

Annars inte så mycket mer symptom, idag kände jag lätt illamående när jag var till affären. Har fått några finnar här och där som jag i normala fall typ aldrig får. Får max en åt gången. Nu hade jag 3 åt gången och lite lättare fettigt hår. Smått ömma bröst.

Det var nog allt. Vadet tror ni?

• carrolinea
    Lill90 skrev 2017-07-05 13:41:09 följande:

Lill Eklund ???? Ja hopplöst verkligen!

Är det dig jag har skickade meddelande till på Facebook?
  • Asale

Lill90: har tagit grav.test på söndag morgon. Men det visade negativt... :( jag har nu tappat hoppet. Har tappat hoppet fastän symptomernamnet fortfarande finns där. Har varit så otroligt trött idag att jag hadebokstavligen kunna sova HELA dagen. Alltså då snackar vi typ nyvaken ögon hela dagen och gäspningar konstant. Och jo jag har sovit gott under natten!

Har haft små värk och känningar vid nedre delen av magen samt sidorna. Iprincip varje dag känns det i magen. På kvällemobilen brukar det bli mer.

Men som sagt har tappat hoppet nu...

• Asale

Tog ett test i dag på morgonen och som förväntat så var det negativt... men har en förbaskat värk i magen. Och igår hade jag svårt att sova för att det kändes konstigt och värk lite då och då...

Nu vibrerar det typ i nedre magen och sidorna. Jätte konstigt att det är så stor aktivitet om det inte finns en bebis där inne. Och jag är inte skengravid.

Någon annan som varit med om detta?

Svar på tråden Gravid?