Gravid?
Hej, jag undrar också om jag kan vara gravid eller om jag bara inbillar mig... jag hade min första mens dag 29 maj och sista mens dag 3 juni. Efter mens slut har jag testat med clearblue ägglossningstest och den 12 juni visade den en fast glad gubbe.
Jag räknade att min mens skulle komma igen den 26 juni. För den har varit regelbunden sen jag slutade med p piller (mitten av april) Mensen kom tillbaka direkt när jag slutade med p piller. Men min mens kom aldrig den 26 juni och nu är den 10 dagar sen.
Har värk vid nedre delen av magen och på båda sidor samt ibland vid sidan av ryggen/ländryggen.
Har varit jätte trött inte orkat stiga upp på morgonen. Hade för kanske 5 dagar sedan en jätte jätte ljusrosa flytning i samband med toalett besök. Då tänkte jag att nu kommer den. Men nej. Bara det och inget mer. Efter det har det varit helt rent och inte det minsta spår av blod. (???) Vad tror ni det kan vara? Har förövrigt gjort grav.test kring när mensen borde kommit. men dom visade negativt. Efter det har jag inte tänkt så mycket på detta. Men nu börjar jag tänka mer för jag känner som en våg av svag muskelryckningar och alltid känner jag något svagt i nedre delen av magen.
Annars inte så mycket mer symptom, idag kände jag lätt illamående när jag var till affären. Har fått några finnar här och där som jag i normala fall typ aldrig får. Får max en åt gången. Nu hade jag 3 åt gången och lite lättare fettigt hår. Smått ömma bröst.
Det var nog allt. Vadet tror ni?