Inlägg från: Christina30 |Visa alla inlägg
  • Christina30

Oss med BIM 20-30 JULI

Hej!

Jag hänger gärna på här! Är på andra försöket med första barnet. ÄL runt 4-6/7 och BIM 19-21/7.

Använder oss inte av någon särskilt metod, håller koll i kalendern och på sekret. Vi är nygifta och har ett rätt aktivt samliv, så jag är inte så orolig över att missa ÄL. ????

• Christina30

Forts..

Å andra sidan träffade vi med säkerhet ÄL i förra cykeln och vi fick ändå inget plus. Vet att det är få som plussar på första försöket, men man hoppades ju ändå att vi skulle bli en av dem.

Jag undvek helt alkohol mellan ÄL och bim och höll kaffe konsumtionen till 3 koppar per dag (det var inte lätt, hehe).

Både jag och min man är 30 år.

• Christina30

Vad roligt att vi är så många i tråden!

Jag börjar närma mig ÄL och tänkte börja testa med stickor för första gången. Känns spännande!

• Christina30

Jag har känt mig helt lugn hela cykeln, men nu ett par dagar innan bim vill jag bara att tiden skall springa iväg så att jag kan testa mig. Jag har bim ca 19-21e och planerar också att testa den 22e om jag inte fått mens än då! Får se om jag kan hålla mig hehe.. Jag känner iaf inga symptom men inte heller några tecken än på att mensen är på g. Ev något svullna bröst men det upplevde jag förra cykeln också så lägger inte någon direkt vikt vid det. Väntar med spänning på lördag!

• Christina30

Spännande att läsa hur det går för alla!

Jag är på bim -2 idag och hade lovat mig själv att inte testa förens bim/bim+1 men kunde så klart inte hålla mig. Testade med analogt test som så klart var negativt. Men mensen lyser med din frånvaro!

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI