• Anonym (Missdi)

Fantasier.

Det är såhär att jag älskar fantasier och jag dagdrömmer så mycket och jag har skrivit en massa här och det är bara fantasier jag skriver eftersom jag älskar att få uppmärksamhet.

Iallafall så hoppas jag att ni tycker om det vad jag har skrivit här.

• Svar på tråden Fantasier.
  • Kevnell138

Av den här tråden är det väl snarare uppenbart att folk inte är intresserade av dina fantasier (du är t o m så desperat att du frågor om ingen vill veta). Kul för dig att du har dem men varför inte posta dem på en sida som är dedikerad för sex istället för på FL där typ 70% av frågorna handlar om barn och graviditet?

Och om du nu ser vad akidos bild föreställer, varför frågar du? För jag antar att du förstår att han täcker över ögon och öron när du vill berätta om dina fantasier.

• Anonym (Nätets alla hundar)
    Aikido skrev 2017-06-24 15:54:43 följande:

Menar du att du förstod vad som visades på bilden men låtsades som att du inte gjorde det? Sicken lömsk rackare du är.

Vad betyder retorisk?

Att man (även jag är sarkastisk å dessa stackares vägnar ibland) orkar driva med dessa stjärnor till dyslektiker ändå. Fast vad gör man inte för att få sig ett leende i denna värld.
  • Anonym (Nätets alla hundar)
    Kevnell138 skrev 2017-06-24 15:58:42 följande:

Av den här tråden är det väl snarare uppenbart att folk inte är intresserade av dina fantasier (du är t o m så desperat att du frågor om ingen vill veta). Kul för dig att du har dem men varför inte posta dem på en sida som är dedikerad för sex istället för på FL där typ 70% av frågorna handlar om barn och graviditet?

Och om du nu ser vad akidos bild föreställer, varför frågar du? För jag antar att du förstår att han täcker över ögon och öron när du vill berätta om dina fantasier.

Låt flickan vara :)
  • Anonym (Parodi)
    Kevnell138 skrev 2017-06-24 15:58:42 följande:

Hallå???

Ser du inte att TS snott "missdi"s signatur och kör den som anonym?

Hela inlägget är ju en parodi på alla missdi's korkade inlägg. TS har tom använt ännu sämre svenska med fler felstavningar och ännu mer osammanhängande skrivningar för att driva med missdi.

Jag tycker TS gör det bra. Jag skrattade gott när jag läste "historien"
  • Anonym (Dronten)
    Anonym (Parodi) skrev 2017-06-24 17:19:54 följande:

Hallå???

Ser du inte att TS snott "missdi"s signatur och kör den som anonym?

Hela inlägget är ju en parodi på alla missdi's korkade inlägg. TS har tom använt ännu sämre svenska med fler felstavningar och ännu mer osammanhängande skrivningar för att driva med missdi.

Jag tycker TS gör det bra. Jag skrattade gott när jag läste "historien"

Nu när du skriver det så ser jag att du har rätt... TS har ju stulit signaturen.

Jag skrattade också otroligt mycket när jag läste "fantasin", men jag tyckte inte att svenskan var speciellt dålig. Visst, det fanns ju felstavningar, men det är väl ganska vanligt har jag för mig.

Din svenska är heller inte så bra verkar det som eftersom du skriver på samma sätt som "Missdi" och den anonyme "Missdi"... jag börjar faktiskt att tro att det var du som skrev "historien". Eller har jag fel?

Istället så får du ha det så bra och skriva flera "historier" och "fantasier" som den anonyma "Missdi".
  • ParvelPavel
    Aikido skrev 2017-06-24 15:54:43 följande:

Menar du att du förstod vad som visades på bilden men låtsades som att du inte gjorde det? Sicken lömsk rackare du är.

Vad betyder retorisk?

Burned?

Jag skrattade när jag läste inlägget av "Missdi"... att du kände behovet av att förklara. Klockren.

Och ditt försök att göra en "casual comeback"... haha.

Du måste lära dig att dissa rätt. Haha.

"Och vad betyder retorisk?"

JAG DÖR AV SKRATT!

Haha, bästa inlägget jag har läst denna år...
  • ParvelPavel
    Anonym (Dronten) skrev 2017-06-24 19:24:45 följande:

Nu när du skriver det så ser jag att du har rätt... TS har ju stulit signaturen.

Jag skrattade också otroligt mycket när jag läste "fantasin", men jag tyckte inte att svenskan var speciellt dålig. Visst, det fanns ju felstavningar, men det är väl ganska vanligt har jag för mig.

Din svenska är heller inte så bra verkar det som eftersom du skriver på samma sätt som "Missdi" och den anonyme "Missdi"... jag börjar faktiskt att tro att det var du som skrev "historien". Eller har jag fel?

Istället så får du ha det så bra och skriva flera "historier" och "fantasier" som den anonyma "Missdi".

Det låter som om det är "Parodi" som har skrivit historien. Svenskan som "Parodi" använder låter ju helt fel. SFI nästa hållplats!
  • Aikido
    ParvelPavel skrev 2017-06-24 19:27:59 följande:
    Burned?
    Jag skrattade när jag läste inlägget av "Missdi"... att du kände behovet av att förklara. Klockren.
    Och ditt försök att göra en "casual comeback"... haha.
    Du måste lära dig att dissa rätt. Haha.
    "Och vad betyder retorisk?"
    JAG DÖR AV SKRATT!
    Haha, bästa inlägget jag har läst denna år...
    Jag vet inte om jag ska våga svara på detta.
  • Anonym (Parodi)
    ParvelPavel skrev 2017-06-24 19:29:29 följande:

Det låter som om det är "Parodi" som har skrivit historien. Svenskan som "Parodi" använder låter ju helt fel. SFI nästa hållplats!

Hahaha...

Bara för att du och Dronten är så korkade att ni inte förstod att TS driver med "Missdi" så väljer ni att skjuta budbäraren.

Ni är ju nästan lika roliga som anonyma (Missdi)
  • Anonym (?)
    Anonym (Parodi) skrev 2017-06-24 22:00:35 följande:

Hahaha...

Bara för att du och Dronten är så korkade att ni inte förstod att TS driver med "Missdi" så väljer ni att skjuta budbäraren.

Ni är ju nästan lika roliga som anonyma (Missdi)

Jag tror dem förstod, men vad menar du?

Din svenska låter inte bra. Vet du vad du kan göra?

Du kan gå till en kurs i "Svenska för nybörjare" för att man förstår knappt vad du skriver.

Och vem skriver "korkad"?

Skriv "sinnessvaga kretiner och förbaskade dårar", det låter bättre.

Och att "skjuta budbäraren"... skriv något annat istället. Det låter bara löjligt, men löjliga personer skriver bara löjliga ting eftersom dem inte är kloka (sorglig nog).
Svar på tråden Fantasier.