Inlägg från: Anonym (Parodi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Parodi)

Fantasier.

Kevnell138 skrev 2017-06-24 15:58:42 följande:

Av den här tråden är det väl snarare uppenbart att folk inte är intresserade av dina fantasier (du är t o m så desperat att du frågor om ingen vill veta). Kul för dig att du har dem men varför inte posta dem på en sida som är dedikerad för sex istället för på FL där typ 70% av frågorna handlar om barn och graviditet?

Och om du nu ser vad akidos bild föreställer, varför frågar du? För jag antar att du förstår att han täcker över ögon och öron när du vill berätta om dina fantasier.

Hallå???

Ser du inte att TS snott "missdi"s signatur och kör den som anonym?

Hela inlägget är ju en parodi på alla missdi's korkade inlägg. TS har tom använt ännu sämre svenska med fler felstavningar och ännu mer osammanhängande skrivningar för att driva med missdi.

Jag tycker TS gör det bra. Jag skrattade gott när jag läste "historien"
  • Anonym (Parodi)
    ParvelPavel skrev 2017-06-24 19:29:29 följande:

Det låter som om det är "Parodi" som har skrivit historien. Svenskan som "Parodi" använder låter ju helt fel. SFI nästa hållplats!

Hahaha...

Bara för att du och Dronten är så korkade att ni inte förstod att TS driver med "Missdi" så väljer ni att skjuta budbäraren.

Ni är ju nästan lika roliga som anonyma (Missdi)
  • Anonym (Parodi)

Jag trodde inte att FL var ett forum som attraherade knarkare, men bevisligen är detta forum populärt bland narkotikamissbrukare.

Men varför ska alla som precis rökt på, skriva i just denna tråd?

Svar på tråden Fantasier.