• Anonym (Missdi)

Fantasier.

Det är såhär att jag älskar fantasier och jag dagdrömmer så mycket och jag har skrivit en massa här och det är bara fantasier jag skriver eftersom jag älskar att få uppmärksamhet.

Iallafall så hoppas jag att ni tycker om det vad jag har skrivit här.

• Svar på tråden Fantasier.
  • Wellys
    Anonym (Missdi) skrev 2017-06-24 14:26:01 följande:

Det är såhär att jag älskar fantasier och jag dagdrömmer så mycket och jag har skrivit en massa här och det är bara fantasier jag skriver eftersom jag älskar att få uppmärksamhet.

Iallafall så hoppas jag att ni tycker om det vad jag har skrivit här.

Okej, så du skrev bara fantasier?
  • Anonym (Missdi)
    Wellys skrev 2017-06-24 14:34:41 följande:

Okej, så du skrev bara fantasier?

Ja och jag vill gärna skriva mer om mina fantasier och skapa flera trådar.
  • Anonym (Missdi)

Jag skulle vilja dela med mig en annan fantasi... är någon nyfiken om vad den handlar om?

• Anonym (Missdi)

Jag kan säga att denna fantasi är mycket bättre än dem andra tillsammans.

Är inte någon nyfiken vad den handlar om?

Ni kommer att bli upphetsade (det lovar jag garanterad).

• Aikido
    Anonym (Missdi) skrev 2017-06-24 15:23:44 följande:
    Jag kan säga att denna fantasi är mycket bättre än dem andra tillsammans. smile1.gif
    Är inte någon nyfiken vad den handlar om?
    Ni kommer att bli upphetsade (det lovar jag garanterad).
    Ok jag är redo!

• Anonym (Missdi)
    Aikido skrev 2017-06-24 15:26:40 följande:

Ok jag är redo!

Vad ska den där fotografiet föreställa?
  • Aikido
    Anonym (Missdi) skrev 2017-06-24 15:28:28 följande:
    Vad ska den där fotografiet föreställa?
    Om jag inte misstar mig ser det ut som en person som bär en kombination av sovmask och hörselskydd.
  • Anonym (Missdi)

Iallafall så är en av dem här en annan fantasi.

Jag och min 20 åriga flickvän var i skogen och samtalade om sex. Jag blev hård på direkten och hon började att suga av min 30 åriga könsorgan. Efter att hon sög så tog jag henne i analet och sen så tog jag henne i vaginan... jag turades om att ha den i hennes hål och hon njöt och fick fontänorgasm. En man såg på oss och han kom till oss och tog av sig byxorna och började att runka rakt framför min flickvän. Hon började att suga av honom och jag spröt satsen över hela hennes mage och lite i hennes bröst.

Efteråt så tog den andra mannen i hennes våta vagina och då kom mannens kompis och hon började också att suga av honom och jag blev så upphetsad och började att runka så hårt så att jag fick utlösning i hennes mun. Hon njöt medan en annan man började att filma oss från 10 meters håll och min flickvän kallade på honom.

Denna man var inte snygg eller så, men han var den mest erfarna och han rörde sig som en gud när han tog min flickvän och då fick hon flera fontänorgasm. Dem två andra hade reda fått sina satser på min flickväns anlete och dem kysste henne innan dem gick tillsammans.

Efteråt så kom en jätte snygg 17 årig kille och han började att runka framför våra ögon och hans penis var cirka 27 cm och då började han att köra in den i min flickväns anal och han körde så hårt så att hon började att blöda lite och han fick utlösning över hela hennes rugg och då fick jag orgasm igen och min pojkvän tog sin sats i mitt anlete och när jag såg hur min flickvän njöt så började jag att suga av 17 åringens penis och min flickvän tyckte det var så upphetsande att se sin 30 åriga pojkvän att suga av en 17 åring med en 27 cm baguette. Den äldre mannen fortsatte att köra på och han fick utlösning i hennes våta vagina. Sen så gick han och jag och 17 åringen körde DP med min flickvän... sen sa hon dem magiska orden... hon ville att båda två skulle köra in den i hennes anal och vi gjorde det i ungefär 1 timme i skogen. Själva friktionen mellan våra penisar var stark så vi fick utlösning nästan samtidigt och vi fick utlösning i hennes ändtarm, men vi fortsatte köra i mins femton minuter till.

Efteråt så gav 17 åringen hans mobilnummer och vi har gjort olika saker med honom och detta här är nog den mest vilda äventyr vi har haft i skogen. Det är en sann historia och det var för något år sedan vi gjorde det. 17 åringen är faktiskt den som vi har mest kontakt med.

• Anonym (Missdi)
    Aikido skrev 2017-06-24 15:37:36 följande:

Om jag inte misstar mig ser det ut som en person som bär en kombination av sovmask och hörselskydd.

Jo jag märkte det, men det verkar som om du kände behovet av att förklara bilden för mig när det är så uopenbart. Du förstår väl när människor ställer retoriska frågor?
  • Aikido
    Anonym (Missdi) skrev 2017-06-24 15:46:06 följande:
    Jo jag märkte det, men det verkar som om du kände behovet av att förklara bilden för mig när det är så uopenbart. Du förstår väl när människor ställer retoriska frågor?
    Menar du att du förstod vad som visades på bilden men låtsades som att du inte gjorde det? Sicken lömsk rackare du är.

Vad betyder retorisk?
Svar på tråden Fantasier.