Linkaa skrev 2017-07-10 23:15:14 följande:
oj nej va tråkigt! Då håller vi tummar och tår att det vill stanna och gå bra denna gången! Detta är ju första gången jag ens är gravid och tror nog jag har gått in med inställningen att det värsta kommer hända när man egentligen bara borde njuta och vara lycklig över att man ens kan bli gravid
jag har då inte ens Facebook men väldigt prat glada vänner så när det kommer ut så vet nog hela världen
Det kommer säääkert gå bra :D i de allra flesta fall så gör det ju det. Vi är lite rädda men försöker samtidigt tänka att det ofta inte händer igen det vi varit med om för de har ju ej hittat nått fel utan det var antagligen en infektion.
Det händer 1 på 1000. Har ingen i min bekantskapskrets som råkat ut för nått sånt. Så det är väldigt ovanligt .
Tidiga missfall är ju lite vanligare, men som du säger. Ingen ide oroa sig. Är bättre att försöka tänka att vi är gravida och vara glad, såklart kan ju saker hända, men då får man ta det då tycker jag. Inte förvänta sig det. =) men det är svårt att inte tänka alls. lite gör man nog det. ja jag är nog rätt rädd emellanåt fast samtidigt som jag också är jäkligt glad. och jag hoppas och tror nog ändå det ska gå vägen nu och gör det inte det så precis som du säger, vi kan ju bli gravida. Då försöker vi bara igen ju :D