-
Tack så mycket!!!miimee skrev 2017-07-03 13:09:18 följande:Tjiho! Grattis! :)
-
efterfest skrev 2017-07-03 13:42:52 följande:
Är det några här som ska stanna på FL?? Jag har inte Facebook så tänkte om nån mer är kvar här.. :)
Jag har inte facebook så jag stannar gärna här!efterfest skrev 2017-07-03 13:42:52 följande:Är det några här som ska stanna på FL?? Jag har inte Facebook så tänkte om nån mer är kvar här.. :)
-
Woho jag har fått tid för ett tidigt UL på torsdag
jag är ju bara i v. 6
vad kan man förvänta sig att se ? om ens nåt ?
en liten prick ? en fläck ? ett hjärta ?
När man gör så tidigt som v 6, gör man vaginalt eller utanpå magen ?
jag får extra tidigt eftersom jag tillhör riskgrupp sen tidigare
Med första barnet hade vi inte UL förrän v 11 så då såg man ju rätt mycket!
jag vill mest veta vad jag ska förvänta mig på torsdag så jag inte blir jättebesviken om man inte ser nåt. -
Vad kunde du se så tidigt ?efterfest skrev 2017-07-03 18:22:05 följande:Så då har jag varit där, allt såg fint ut och helt normalt. Dock flyttade hon bak mig efter hon hade mätt allt där inne, så är tydligen bara i v 4+0. Känns trist då jag trodde att jag var i v 5+5 idag. Men huvudsaken att det växer på rätt ställe osv. Men det betyder att jag plussade i v 2+6, är inte det helt otroligt tidigt?? Hade vanliga stickor, och ett clearblue m veckoindikator.
Ser man nåt alls eller det är bara de som ser ? -
efterfest skrev 2017-07-04 10:53:19 följande:Vi såg säcken och en liten vit, avlång prick som hon förklarade var embryot. Vi såg allt på skärmen :) och fick bilder med oss hem, haha..ah ok men då ser man ändå att det är nåt! det är ju det viktigaste :)efterfest skrev 2017-07-04 10:53:19 följande:Vi såg säcken och en liten vit, avlång prick som hon förklarade var embryot. Vi såg allt på skärmen :) och fick bilder med oss hem, haha..
-
Jag ska på inskrivning imorgon och sen tidigt UL på torsdag.
Tänker nog också göra KUB.
-
Nu har jag varit på inskrivning. Fick kissa på en pinne o bekräfta att jag är gravid :)
Ska på tidigt ultraljud imorgon!
Spännande! -
Jag tillhör riskgrupp då jag opererat livmodern tidigare så man vill göra tidigt ul för att se att det har fäst på rätt ställe. Samt att tidsbestämma då min mens var så konstig sista gången så vet vi inte om jag blev gravid maj eller juni.blommigt95 skrev 2017-07-05 18:41:13 följande:Hur fick du allt att gå så fort? :o
Avundsjuk på att du redan får gå på ultraljud!
Imorgon får jag svar. Jag är antingen v 6 eller v 10 beroende på :)
Ska bli spännande!
Mest troligt v 6 så jag förväntar mig inte att se så mycket. -
Tack så mycket!! Är jättenervös att de ska hitta nåt knas! Samtidigt som jag längtar efter att se att där faktiskt är nåt!!!blommigt95 skrev 2017-07-05 23:42:47 följande:Aha oj! Hoppas att lilla miraklet har fäst sig på rätt ställe då! :) håller tummarna för dig!!:)
-
Tack så mycket!Lykkeliv skrev 2017-07-05 23:57:19 följande:Håller tummarna för dig att allt ser bra ut <3
Jag skriver efter att jag varit där!!