Inlägg från: pugsnotdrugs |Visa alla inlägg
  • pugsnotdrugs

Bf mars 2018 följas åt?

Slänger in listan igen då den hamnat väldigt långt bak om fler vill lägga till :)

FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet

efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet

Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet

Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet

Lykkeliv, 38 år, BF 2/3 med fjärde barnet

Alexy, 29 år, BF 2/3 med tredje barnet

BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet

KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet

Sivans, 30 år, BF 3/3 med tredje barnet

Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet

Baraemma, 33 år, BF 6/3 med första barnet

Svartafåret, 32 år, BF 7/3 med tredje barnet

Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet

Sara2017, 27 år, BF 9/3 med första barnet

Isvattenis , 27 år BF 9-12/3 andra barnet

Millagrstrom , 29 år ,BF 12/3 med andra barnet

Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet

Gbs, 34år, BF 13/3 med andra barnet

Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet

Evhb17, 32 år, BF 15/3 Med nr 3

Cocosboll, 28 år, bf 19/3 första barnet

• pugsnotdrugs
    Sheila123 skrev 2017-07-15 21:32:29 följande:

Ville bara kolla igen, av alla grupper ni skapat så är alla fulla eller? Kan nämligen inte söka någon av dem på FB och ingen har svarat hur jag gör:)

Skicka om till trådstartaren med ditt namn och hur din bild ser ut. Grupperna är hemliga o inte sökbara :)
  • pugsnotdrugs
    pugsnotdrugs skrev 2017-07-15 22:11:01 följande:

Skicka om till trådstartaren med ditt namn och hur din bild ser ut. Grupperna är hemliga o inte sökbara :)

PM inte om
  • pugsnotdrugs
    Sheila123 skrev 2017-07-15 22:18:07 följande:

Var ska jag skicka? PM går väl bara på FB men då måste jag veta namn.

Citat från goaround

goarou­nd

#604 Igår 23:27

Om ni vill bli medlem i hemlig facebook grupp behöver ni skicka ett meddelande till mig eller Lykkeliv här på familjeliv, vilket ni gör genom att trycka på vårt namn och sen trycker ni på "nytt meddelande"

Skriv vad ni heter på Facebook och hur er profilbild ser ut så lägger vi till er
  • pugsnotdrugs
    Sheila123 skrev 2017-07-16 09:00:23 följande:

Nu har jag skickat meddelande till både Lykkeliv och G. Men vet inte om det fungerar för appen stänger så fort jag trycker skicka.

I'm det inte fungerar så prova gå in genom webbläsaren:)
  • pugsnotdrugs
    Navoja skrev 2017-07-19 09:27:17 följande:

Hej, vad kul att se så många som har bf runt första mars. Jag plussade tidigt, redan för 3 veckor sedan :) kände på mig det direkt. Jag har två barn sen tidigare. Två grabbar som blir 6 och 9 snart. Mysigt med en liten sladdis plus sambons första barn :)

Jag vill gärna vara med på fb gruppen, hur gick jag tillväga då?

Skicka meddelande till goaround eller lykkeliv med ditt namn och hur din profilbild ser ut så blir du inbjuden till en hemlig grupp:)
  • pugsnotdrugs
    Carro887 skrev 2017-07-30 15:47:04 följande:

Hej, 

Hur kommer jag med i FB gruppen :) 

Skicka ett meddelande till lykkeliv med ditt namn och hur din profilbild ser ut :)
  • pugsnotdrugs
    Starlights skrev 2017-08-07 16:45:25 följande:

Alltså jag har inte hunnit boka tid för inskrivning än. Men de har så himla dåliga telefontider, man kan typ ringa vardagar mellan 8-9, sen får man en uppringningstid kring 10.. Vilket är världens sämsta tider att passa in i mitt jobb, jag har jättesvårt att gå undan för att ringa och svara då. Och sen har jag glömt bort det flera gånger också.. Men det kanske inte är kris ännu, går in i vecka 9 i morgon. 

Vilken vecka ska (eller var) ni på inskrivning?

Kan du inte boka via mina vårdkontakter? det gjorde jag :)
  • pugsnotdrugs
    Zaxika skrev 2017-08-10 13:34:46 följande:
    Jag har inte köpt något än, men kommer nog fira med ett litet inköp om ultraljudet på måndag går bra. Så nervöst. Går in i vecka 13 imorgon.

Hade inte du också bf 1 mars? Jag har det och jag går in i vecka 12 imorgon :)

Har förresten inte heller köpt något än, spanar på vagnar för att veta vad vi ska kika på men kommer nog inte köpa något förrän efter RUL, eller om vi lyckas hitta ett privat ultraljud :)

• pugsnotdrugs
    Zaxika skrev 2017-08-10 19:15:06 följande:
    Jo, BF 1 mars om man räknar från ägglossning. Men barnmorskan räknar från sista mens (så nu har jag också börjat räkna så). Blir spännande på kub om jag flyttas fram eller bak :)
    aha, spännande, är exakt lika för mig från senaste mens så är bf 21 februari men från äl 1 mars, jag är dock hundra procent säker på min ägglossning så jag kör efter den, fast bm ville köra från mensen :) Här får man inget Kub om man inte är över 35 tyvärr :/
  • pugsnotdrugs
    ABbf2018 skrev 2017-08-18 08:38:12 följande:

Jag känner precis som du!!! Är så jävla nojig över ett ma så det finns inte, gå bara runt o är orolig hela tiden så jag vågar knappt va glad över min graviditet. Däremot tror jag det komma släppa efter ultraljudet vi ska på nästa måndag... om nu allt ser bra ut där... först trodde jag att oron skulle släppa efter dessa 12 veckor, är o v 13 nu, men då kände jag, men tänk om jag fått ma och jag gå runt o tro att jag är gravid när jag i själva verket har en död bebis i magen... hemska tankar som åker runt i huvet!!!

Känner precis likadant, är sjukt orolig för ma, v12+0 idag. Men på tisdag ska jag på ultraljud så om allt är bra då så hoppas jag att jag släpper oron ett tag :)
  • pugsnotdrugs
    Sofiamy skrev 2017-08-25 10:53:23 följande:

Hej alla! 

jag undrar om det är någon som köpt gravid-strumpbyxor från HM? jag har nämligen gjort detta då jag upplever at mina vanliga sitter rakt över mina svullna tarmar och trycker. MEN nu undrar puckot här bakom skärmen vilket håll de ska vara på?  ena sidan har två sömmar och den andra en, de är lika stretchiga o magen oavsett vilket håll de är på. Jag känner min som en idiot. snälla hjälp???

Två sömmar framåt :)
  • pugsnotdrugs
    Starlights skrev 2017-09-06 19:21:21 följande:

Hej vänner. Kan ni lugna mig lite?.. Jag gjorde cellprov igår, i vecka 12+0. Enligt min bm är det absolut inget som kan påverka graviditeten, och det var på tiden att jag gjorde det så hon tyckte det var bättre att göra det nu innan jag gått för långt än att vänta efter graviditeten. Men såklart har jag idag fått små bruna flytningar. Innerst inne vet jag ju att det mest troligt inte är någon fara alls. Det beror väl säkert på att de har varit "där inne" och rört om, tagit prover, att slemhinnorna är extra känsliga så att det är därför jag blöder lite. Någon annan som gjort cellprov i en pågående graviditet?

Jag gjorde en biopsi på livmodertappen dagen innan BIM, och ska göra en till i v.32 så du behöver inte vara orolig, det är nog bara den lilla borsten som störst slemhinnorna på livmodertappen så du blöder lite, och så länge det är brunt och bara lite så kan du ta det lugnt :)
  • pugsnotdrugs
    Marsmamma18 skrev 2017-09-07 14:47:10 följande:

Hej!

Jag vill gärna vara med i gruppen. Vem och hur ska jag PMa. Ny här så vet inte riktigt hur det funkar. Väntar mitt första barn i Mars så vill gärna följas åt????

Klicka på trådstartarens namn, lykkeliv, på hennes sida kan du skicka ett meddelande, finns en knapp för det :)
  • pugsnotdrugs
    Noanda skrev 2017-09-24 20:36:36 följande:

Finns det någon man kan pm:a för att gå med i fb-gruppen?

Du kan pma trådstartaren Lykkeliv :)
  • pugsnotdrugs
    Cecini87 skrev 2017-12-14 14:26:45 följande:

Hej alla glada mammor! Jag har fått lite problem. Värt medlem i gruppen på Facebook. MARSMAMMOR 2018. Men nu kommer jag inte in. Jag hittar inte gruppen. Har ju för bövelen varit med sen början. Någon som är medlem som kan hojta till admin. Heter Cecilia Emily Nielsen på facebook.

Skicka vänförfrågan till admin på Facebook Lin* Lyrebr*ndt (*=a)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?