Inlägg från: pugsnotdrugs |Visa alla inlägg
  • pugsnotdrugs

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!
    Jag plussade i tordags, efter 3e kuren letrozol, har försökt i snart 3 år och fått 1 missfall 2015, så vågade inte riktigt tro det var sant. Gjorde ett nytt test idag som mätte från 100mlu och det blev starkare än kontrollstrecket så nu tror jag och sambon på det :P Har alla gått med i fbgruppen eller är det några som stannar här också?

• pugsnotdrugs
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-24 17:02:21 följande:

Hej!
    Jag plussade i tordags, efter 3e kuren letrozol, har försökt i snart 3 år och fått 1 missfall 2015, så vågade inte riktigt tro det var sant. Gjorde ett nytt test idag som mätte från 100mlu och det blev starkare än kontrollstrecket så nu tror jag och sambon på det :P Har alla gått med i fbgruppen eller är det några som stannar här också?

Just ja, bf är 1-2mars och jag har haft lite molvärk, metallsmak och är extremt svullen i magen!
  • pugsnotdrugs
    efterfest skrev 2017-06-25 23:40:30 följande:

Grattis till plusset alla!! Jag plussade också idag på BIM. Bf 1/3 enligt appen!! Är min och sambons första barn. Vi är såååå glada, kan knappt tro det! Har inte Facebook men hänger på här :)

soffe skrev 2017-06-25 23:56:04 följande:

Hej! Vi fick ett plus idag :D på BIM+1, beräknad BF enligt natural cycles är 7/3-2018. Så oroligt spännande!! Första barnet för oss.

Första barnet för oss med :) bf 1-2 mars:)
  • pugsnotdrugs
    Coriitaa skrev 2017-06-27 10:52:04 följande:

Hej!

Jag är helt ny här inne på familjeliv, så jag vet inte riktigt hur allt går till. 

Om allt går som det ska, så blir jag mamma för första gången i slutet av februari/början på mars. 

Skulle gärna vara med i "den hemliga facebookgruppen", men vet inte vart jag hittar att skicka PM?

Du klickar på lykkelivs namn i t.ex trådstartarens, då kommer du till hennes sida o där finns en skicka meddelande-knapp :)
  • pugsnotdrugs

Kopiera och lägg till dig :)

FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet

efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet

Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet

soffe, 30 år, BF 7/3 med första barnet

BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet

Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet

KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet

Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet

Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet

Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet

• pugsnotdrugs
    efterfest skrev 2017-07-01 13:50:11 följande:

Bokat en tid för tidigt ultraljud, ringde ett ställe först och fick tid om en månad, första lediga tiden. Så nu ringde jag ett annat ställe och fick tid på måndag, så spänd å se om vi ser ett litet hjärta!! :)

Åh vilken lycka! Jag har inte tid förrän den 18e, känns som en evighet! Vilken vecka är du i på måndag?
  • pugsnotdrugs
    efterfest skrev 2017-07-01 15:18:48 följande:

Jaa är så orolig, har pcos och det är en under att jag ens blivit spontant gravid. Så vill bara se att allt ser ut som det ska :) Är då bara i v 6. (5+5) vilken vecka är du i?

Jag har också pcos, ätit 3e cykeln med letrozol och blev äntligen gravid efter 3år :) jag är i v 5+2 nu så jag kommer vara i v 7+5 när jag gör mitt vul :)
  • pugsnotdrugs
    SupZan skrev 2017-07-02 23:09:37 följande:
    Jag måste få fråga hur ni har gjort för att boka er till vul? Jag väntar andra barnet men mår väldigt dåligt då jag är orolig ifall det skulle bara tvillingar. Första grav så fick jag ljuga mig till ett VUL i v 8. Då fick jag säga att jag hade väldigt ont osv. Kände mig super dum men jag är livrädd för detta. Så undrar mer hur ni fått era tider så lätt? :)
    Jag fick tidigt vul då jag ätit ägglossningsstimulerande så de vill se ifall det är fler än ett foster, men om du är orolig så tycker jag du antingen ringer gyn och säger det eller så bokar du in ett privat vul :)
  • pugsnotdrugs
    Skrutt 83 skrev 2017-07-07 00:47:00 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade idag på vad jag tror är äl+9 och BIM-5. Äntligen visade testet positivt efter mf/utomkveds som vi hade i december. Om allt går vägen så kommer det en liten med BF runt 18-20 mars. Det blir då vårt tredje barn. Är väldigt orolig att det som hände sist ska hända igen, då ökade testen i stryka för att sen bli svagare och jag började blöda. Trodde först det var ett vanligt mf men sen började testen öka igen och blodprov visade att hcg steg och sjönk om vartannat.

Läkaren kunde inte lokalisera vart graviditeten satt men misstänkte därför utomkveds. Som tur var tog kroppen hand om det själv men tog ungefär en månad. Därför ska jag bokas in på tidigt vul runt v 7 för att se att det sitter där det ska. Så nervös att det inte ska gå vägen denna gång heller men hoppas av hela mitt hjärta.

Har redan börjat må lite små illa, har kommit först vecka 7-8 tidigare graviditeter men hållit i sig till över v 20, hua!

Välkommen skrutt! Känner igen dig från tempartråden, hoppas allt går vägen för oss allihopa!
  • pugsnotdrugs

För två dagar sedan fick jag en blödning och hade ont, samtidigt så försvann alla symtom, blev så orolig och fick en akuttid idag för VUL, och hjärtat slog! 6+5 enligt appen och 6+3 enligt läkaren, så jäkla glad! Trodde det var kört för mig igen!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?